Про нові тенденції макіяжу та зачісок —

Про нові тенденції макіяжу та зачісок —

Вітер змін, який гуляє нашими вулицями та головами щовесни, змушує частіше роздивлятися через плече супутника своє відображення у вітринах. «Завтра ж запишуся у перукарню, післязавтра — на манікюр, а зараз закуплюся глянцем», — обіцяємо ми самі собі, не вдовольнившись зовнішнім виглядом. Але не всім перукарям чи візажистам вдається втілити наші побажання: «І хто її вчив?» — дратуємося тоді. «УМ» вирішила на власні очі побачити, як гартуються перукарські кадри, а заразом і розпитати про сучасні тенденції у зачісках та макіяжі цього сезону, завітавши до єдиного в Україні ВНЗ із відповідними спеціальностями (модельєр-перукар, дизайнер зачіски, стиліст-візажист і косметолог-естетист) — Київського університету культури, а точніше, до Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики, яка має ексклюзивне ліцензійне право на підготовку кадрів за методикою Pivot Point (Чикаго,США).

Земне і доступне

Земне і доступне

Коли фахівці починають нарікати на відсутність в Україні фешн-індустрії, це ще можна якось зрозуміти — такі речі напряму залежать від економічної ситуації в країні, але животіння легкої промисловості в межах «швидше так, ніж ні» виправдати важко. І вітчизняний тиждень прет-а-порте «Сезони моди», і міжнародний фестиваль моди «Київський подіум», які донедавна окремо орали модну українську ниву, намагалися залучити торгові марки, приватні й державні підприємства легкої промисловості, фабрики в свою орбіту, виділяли в дизайнерських акціях окремий день чи відбивали «промислові покази» денними годинами. І Ukrainian Fashion Week (об'єднаний) представив в окремій програмі Trade Mark Defile 17 промислових колекцій. Причому фаховій і «споживацькій» публіці виявили бажання показатися не тільки українські фірми — ТМ «Віктор Черкаський», «Еллеана», «Любава», «Ірина Сергієнко», Віктор Антоненко/ Лідія Рубан для ТМ «Хутрова фабрика «АНТ», Serebrova, Senti (Трикотажна фабрика «Роза»), а й відома ізраїльська марка Sela, яка має 25 фірмових магазинів по всій Україні, турецький бренд BALIZZA, а також молоді дизайнери, які засвітилися в дизайнерських показах — Олександр Очеретний, Ксенія Марченко, Ольга Лосєва. Причому експерти на радість директору Trade Mark Defile Олені Кулик відзначали, що деякі колекції торгових марок у Fashion Lab були цікавішими за дизайнерські, які показували на пафосному подіумі. А те, що цi речi в кращих традиціях розкупили просто з подіуму, ще раз доводить їх високий клас.

«Тіні» і «Нюанси» «Нових імен»

На відміну від українського кінематографа, який зворушливо оберігав десяток «священних корів» серед режисерів пенсійного віку і отримав рвійне, але непрофесійне покоління молодих кінематографістів, українська мода завжди плекала молодих дизайнерів. І з точки зору розвитку бізнесу, і з погляду розбудови фешн-індустрії, і з огляду на вищу конкурентність середовища підтримка тих, хто ідуть за тобою, — правильне менеджерське рішення. Ukrainain Fashion Week у спадок від «Сезонів моди» перейшла програма «Нові імена», в якій 4—5 молодих дизайнерів, що мають зареєстрований бізнес і рекомендації «акул української моди», показують нон-стоп свої міні-колекції. Традиційно кожні «Нові імена» видають на-гора одне-два дуже яскравих імен, цього року в молодіжному дефіле взяли участь Олена Даць, Марина Асаулюк, Міра Франкевич, Настя Салова та Юля Дюа.

Модна коаліція

Модна коаліція

В одному з просунутих британських журналів про моду мені сподобалася фотосесія: що залишилося на backstage ( у фешн-індустрії так називають «залаштунки») після Лондонського тижня моди — сміттєві кошики зі спонжиками для макіяжу, одноразовими прокладками, пластиковими стаканчиками, пляшками з-під мінералки, накладними нігтями, розідраними колготками та іншим подібним мотлохом. Напевне, в смітниках після Ukrainian Fashion Week залишилося щось подібне, а в мене на згадку про акцію є: 1) красивий соняшник у коричневій сітчатій обгортці від Олександра Гапчука; 2) червона троянда з золотим написом «Залевський» на пелюстці; 3) пробник нових парфумів, які тільки-но народилися у французьких лабораторіях, від Оксани Караванської; 4) квадратний клаптик тканини з брендінгом Avtandil; 5) шовкова хустка від Лілії Пустовіт pustovit lilia із принтом газетної сторінки Weekend і 6) ціла купка креативних скарбів у формі дизайнерських запрошень на покази — підставки під чашки, міні-пакети, літачки, етикетки та інше. Ці матеріалізовані згустки дизайнерської фантазії, як і вигадливі шоу, забавні перформенси на подіумі, творять навколо дизайнерського одягу легенду, фльор унікальності, штучності, індивідуальності, що й відрізняє строї модельєрів від ширвжитку і просто шмаття на вішалках.
Будемо чесними, з 37 колекцій, представлених на Ukrainian Fashion Week, претендувати на моду могли, в кращому разі, 15. Це не мало й не багато — це нормально, хтось показував простий собі одяг, хтось яскраве шоу, хтось — клієнтські замовлення. У результаті злиття двох акцій відбулося злиття груп дизайнерів, які умовно тусувалися навколо Ірини Данилевської і навколо Олександра Соколовського, відповідно кожний привів на Тиждень своїх партнерів і друзів. Професійні критерії мали поступитися розумному компромісу, і це всі розуміли. В результаті було чимало відверто слабких колекцій, хитрих — коли сезонність осінь-зима прикривається однією горжеткою, а колекція відверто весняно-літня, чимало офісно-випускного. Втім організаційні й міжособистісні нюанси цікаві тільки тим, хто задіяний у цій індустрії, для небайдужих до моди — тенденції, тенденції і ще раз тенденції.

Полуниця з вершками...

Полуниця з вершками...

Практично ввесь київський бомонд, еліта, VIP-и і зірки відзначилися на українському тижні прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Утім серед гостей першого ряду мало завсідників, людей, які справді цікавляться модою, тенденціями, українськими дизайнерами — цього року титул найдопитливіших і найзатятіших модниць можна віддати Олександрі Кужель і Світлані Ноябрьовій, дружині телеведучого Іллі Ноябрьова, дивує відсутність найдисциплінованішої відвідувачки модних показів — Людмили Омельченко.

Весна іде, моду несе

З 15 по 21 березня журналістів, білошвейок, байєрів, піарщиків, тусовщиків, дизайнерів, моделей, спонсорів, пуделів, модників, студентів легпрому, зірок і стилістів зірок очікують важкі деньки. Об'єднаний із двох акцій — «Сезонів моди» і «Київського подіуму» інформує puhovik.org/tan/ — Національний тиждень моди на радощах розписав на 7 днів 37 дизайнерських колекцій.

Для тих, кому за 40

Для тих, кому за 40

На ринок глянцю вийшов новий гравець, новий жіночий журнал «Зимняя вишня». В ситуації, коли кіоски переповнені ліцензованими міжнародними гламурними журналами, власними кальками й оригіналами, і з текстами, і з порадами, і з розкішними фешн-сторі, і таким, і сяким жіночим чтивом, запуск нового проекту має бути дуже грамотним і добре прорахованим.

Олімпіада в коричнево-бежевих тонах

Олімпіада в коричнево-бежевих тонах

Учора в Турині був День України, той самий привід, коли у винуватців події все має бути прекрасне — і думки, і спортивні досягнення, і костюми. Сторінку «Стиль» у даному випадку цікавлять останні, адже костюми національної олімпійської збірної зазвичай обговорюють не менше, ніж якість металу, з якого зроблено зароблені медалі. І, чесно кажучи, в українських традиціях — критикувати зовнішній вигляд наших олімпійців, часто ця критика йде і від самих спортсменів: нудні кольори і крій, немодні фасончики. Із підрядником цьогорічного парадного гардеробу для спортсменів НОК визначився ще у жовтні — вибрали компанію VD One, яка шиє чоловічий одяг і має однойменну мережу магазинів.

Після «Джоконди» буде «Єва»

Після «Джоконди» буде «Єва»

«Усі власники ресторанів знають: найбільш ходовий день — п'ятниця, на цей день і замовляють більше всього риби. Тому в неділю чи понеділок ніколи не замовляй рибу, якщо не знаєш особисто шеф-кухаря. Особливо під різними соусами», — так навчав своїх подружок знаменитий американський кухар, автор книги «Таємниці кухні» Ентоні Бурден. Про п'ятницю слід пам'ятати і організаторам світських вечірок: тиждень може бути зовсім порожній, а в п'ятницю від 3 до 6 гламурних запрошень, і світські леви і левиці, які й роблять показ, вечерю, презентацію чи танці гучним заходом, про який потім напишуть, в п'ятий день тижня нарозхват.