«Тіні» і «Нюанси» «Нових імен»

31.03.2006

      На відміну від українського кінематографа, який зворушливо оберігав десяток «священних корів» серед режисерів пенсійного віку і отримав рвійне, але непрофесійне покоління молодих кінематографістів, українська мода завжди плекала молодих дизайнерів. І з точки зору розвитку бізнесу, і з погляду розбудови фешн-індустрії, і з огляду на вищу конкурентність середовища підтримка тих, хто ідуть за тобою, — правильне менеджерське рішення. Ukrainain Fashion Week у спадок від «Сезонів моди» перейшла програма «Нові імена», в якій 4—5 молодих дизайнерів, що мають зареєстрований бізнес і рекомендації «акул української моди», показують нон-стоп свої міні-колекції. Традиційно кожні «Нові імена» видають на-гора одне-два дуже яскравих імен, цього року в молодіжному дефіле взяли участь Олена Даць, Марина Асаулюк, Міра Франкевич, Настя Салова та Юля Дюа.

      Скажімо, Міра Франкевич, яка закінчила Королівську Академію Мистецтв в Антверпені і відкрила в Берліні свою марку MirafrA, показала колекцію Nuance з базовим кольором чорним, і вкрапленням білого, червоного, коричневого, фіолетового, так само в сучасний одяг — пальта, сукні, блузи — Міра «вкрапила» українську вишивку як ланку між епохами, як код, важливіший за ідентифікаційний, що його має пам'ятати кожен. Олена Даць має багато нагород на конкурсах і показів за кордоном, вона — сформований дизайнер, незважаючи на молодий вік, і чітко знає, що хоче робити дві лінії одягу — масовий і ексклюзивний, обидві складові вона прекрасно сплела в колекцію. Ексклюзивність передбачає в першу чергу багато ручної роботи, і вона є в колекції, так само ексклюзивні в Олени Даць ткані полотна, вироблені за викройками дизайнера. Кремово-білий, блакитний, сріблясто-сірий — такі прозоро-дощові кольори колекції, з ажуром і сучасними силуетами вони виглядають дуже сучасно і витончено. Настя Салова представила на подіумі колекцію, яка по-перше, вражає гармонійною і симпатичною кольоровою гамою — баклажан, зелень і фісташки, а по-друге — стрункістю конструкцій, чіткістю ліній і помірною трендовістю. Фіолетові пальта з зеленою стрічкою у вигляді пояса, драпіровки на сукнях, рукава-крильця, Настя каже, що хотіла втілити в колекції свої дитячі мрії про казкову дівчину. І настрій передався, і втілення — грамотне. Цікава ідея колекції і дефіле Юлі Дюа «Тіні» — на подіум виходили зразу дві моделі і демонстрували одяг в кольорі, і умовно чорно-білому варіанті — сірому, чорному, приглушеному. «Подвійність» передавала можливості кольорової гри з формами, а багато вставних частин — плісировки, аплікації, контрастні фрагменти — демонстрували конструктивність колекції. Марина Асаулюк, дружина генерального продюсера каналу М1, який транслював Ukrainain Fashion Week у прямому ефірі, чітко націлювалася на красивість, на жінку, яка хоче засинати красивою і просинатися «при параді», тому її колекція повністю складалася із шовкових суконь яскравих кольорів із вставками з пайеточних квітів.

      Маститі дизайнери не даремно не пропускають жодних «Нових імен», декому в декого є чому навчитися...

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>