НЬЮЗРУМ

28.11.2013
НЬЮЗРУМ

Покоління fashion

Українські дизайнери запроваджують новий тренд — однакові моделі одягу для дітей і батьків. Дім моди Rito, який понад 20 років виробляє модний трикотаж, уперше цього року створив лінію «Дочки–матері», для реклами якої знялися відома київська рестораторка Маргарита Січкар із донькою Василісою та співачка, екс–народний депутат Оксана Білозір iз невісткою Ларисою та онучкою Анною–Марією. Дизайнер Віктор Анісімов у листопаді відкрив на Лютеранській шоу–рум і магазин свого нового бренду «ДваЖдыДва», в якому школярі нарешті зможуть знайти стильні варіанти шкільної форми, сорочки, светри, спідниці і навіть спортивні костюми. У цьому ж магазині мами, тата, сини і доньки зможуть зібрати Family Looks — так називається лінія одягу, що включає універсальні моделі — чоловічі й жіночі — у дитячих та дорослих розмірах. Із цього часу — ніякого конфлікту поколінь, батьки і діти мають ще одну сімейну розвагу — гратися в fashion–клонів.

 

Капелюшки і жіноча дружба

Британська ари­стократка Ізабелла Блоу — для когось модний фрік, для когось ікона стилю — залишила по собі гардероб, що дорівнює добрій музейній колекції. Спадкоємиця пивної імперії Guinness Дафна Гіннес після смерті Ізабелли викупила колекцію одягу і аксесуарів подруги і 20 листопада в лондонському Сомерсет–хаусі відкрила виставку  Іsabella Blow: fashion galore. На ній представлено понад 100 вбрань від Джеремі Скотта, Джулієна Макдональда, Александра Макквіна, модних Домів Marni, Prada, Fendi, Escada, Viktor & Rolf і, звичайно, легендарні головні убори Філіпа Трейсі та Стівена Джонса з гардеробу Блоу. Фотографії Ізабелли, фотосесії, в яких вона виступала як стиліст, та відео доповнюють модні експонати. Виставка триватиме до 2 березня.

 

Мистецтво з універмагу

Французька мережа універмагів Galeries Lafayette заснувала власну арт–фундацію, яка займатиметься відкриттям нових талантів, організацією виставок, а також підбором художників різних напрямів для потреб креативних індустрій. Фундація має бюджет на 5 років — 20,7 млн. євро і старий особняк у районі Маре, який до 2016 року відре­ставрують під керівництвом Рема Колхаса. Перший проект арт–фундації — виставка молодого художника із Косова Петріта Халілая (до речі, засновники запросили до співробітництва провідних кураторів із лондонської Tate Modern та центру Помпіду–Ленц). У світі моди кожен поважний Дім має власну арт–фундацію — Фонд Prada, Фонд Cartie, Фонд Louis Vuitton та інші, можливо, приклад Galeries Lafayette породить нову моду на підтримку мистецтва серед Luxury–універмагів.

 

 

 

 

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>

  • Золота весна

    Коли за вікном замість бабиного літа — перший сніг, а попереду — кілька місяців зими, яку народні синоптики прогнозують довгою й холодною, саме час подумати... про гардероб на весну й літо. По–перше, тому, що про зимовий одяг думати вже ніколи — його вже доводиться носити. А по–друге, у чотирьох світових столицях моди саме завершилися покази колекцій на сезон весна/літо–2014, тож час підбивати підсумки. >>