Ів Сен-Лоран за всіма правилами

Ів Сен-Лоран за всіма правилами

Ікона модників усього світу — бутік однієї з найфранцузькіших марок усіх часів і народів — Дому Yves Saint Laurent — урочисто відкрився в четвер у Києві, звісно, на одній із найцентральніших столичних вулиць. Інтер'єр київського бутіка, який став 64 братом в аристократичній ів-сен-лоранівській сім'ї, розробляв лондонський архітектор Пол Габріель, згідно з високими стандартами de lux. Вітрини, стелажі і тумби витримані в чорних, білих і золотих кольорах, класичні форми, строгий дизайн, кожний аксесуар чи пара взуття максимально підсвічені. На тротуарі перед бутіком і з другого боку — біля службового входу, в дворі — компанія Helen Marlen Group, яка виступила партнером Дому YSL в Україні, вибудувала геометричні «чорні кабінети», задній, призначений для прес-конференції українських власників і президента Дому YSL Валері Ерман, заставили стільцями в чорних чохлах, кріслами з чорними подушками і прикрасили прозорими вазами з білими ліліями. Якщо врахувати, що білий і чорний — основні кольори інтер'єру, колекції і одягу консультантів та головних дійових осіб вечора, загальна картинка вийшла вишукана і аристократична — шик гламурних чорно-білих фотографій.

Два Тижні моди краще, ніж один?

Два <span style="color: #000000;"><a href="http://puhovik.org/category/sezoni/"><span style="color: #000000;">Тижні моди</span></a></span> краще, ніж один?

Президент фестивалю моди «Київський подіум» Олександр Соколовський заявив про намір зробити навесні другий вітчизняний Тиждень моди. А його почесною гостею стане Наталі Рікель із останньою колекцією Дому Sonia Rykiel.

Гарвард для дизайнерів зачісок

Гарвард для дизайнерів зачісок

Індустрія моди в Україні переживає справжній бум. Стильно виглядати стало необхідним для всіх, хто прагне досягти успіху, незалежно від статі. Імідж, стиль, зовнішність і привабливість людини багато в чому залежать від рук майстра, його професіоналізму та креативності.
Однією з найперспективніших та найпрестижніших є професія модельєра-перукаря, дизайнера зачісок. Велику роль в успішності майбутнього фахівця відіграють система та методика навчання, рівень майстерності й професійний досвід професорсько-викладацького складу.
На українському освітньому ринку з'явився новий престижний навчальний заклад з підготовки національної еліти для індустрії моди й fashion-бізнесу — Українська академія перукарської майстерності та декоративної косметики при Київському університеті культури. Академія — єдиний в Україні навчальний заклад, що має ексклюзивне ліцензійне право Міжнародної корпорації PIVOT POINT International (Чикаго, США) на підготовку кадрів індустрії моди.
Про новий навчальний заклад та методику PIVOT POINT наша розмова з віце-президентом Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики — Людмилою Дихнич.

Новий формат Ірини Данилевської: життя без глянцю

Новий формат Ірини Данилевської: життя без глянцю

Редактори модних журналів — «дєвушкі» за визначенням. Їм завжди належить бути актуальними, передовими, з тенденціями, без віку та різних там домашніх прибамбасів. І тут раптом Ірина Данилевська — співзасновниця українського тижня прет-а-порте і на той час редакторка журналу «L'Officiel -Україна» стає бабусею, у грудні минулого року в неї народився онук Кирюша. Слово «бабця» в українському контексті погано надається до асоціацій із молодими модними жінками, але є обнадійлива тенденція. Проте сімейні радощі редакторки престижного паризького журналу в Україні — не головний інформаційний привід цього інтерв'ю. Просто в березні Ірина Данилевська залишила журнал L'Officiel і придуманий нею журнал «Єва», оскільки відбулися зміни в команді власників, а в червні вже вийшло у світ нове видання — «Сезони моди», придумане і зроблене командою Ірини Данилевської і її чоловіка, видавця Володимира Нечипорука. Про нюанси фешн-журналістики і фешн-бізнесу в Україні, про те, що за глянцем і за подіумом, Ірина погодилася розповісти в ексклюзивному інтерв'ю «Україні молодій».

Свiжi Гальяно йдуть

Свiжi Гальяно йдуть

Про Джона Гальяно світ моди дізнався відразу після випускних екзаменів у лондонській школі мистецтв Святого Мартіна. Його колекцію із 8 одиниць, натхненну французькою революцією, відразу помітили і визнали комерційною. Наступного року він уже показував моделі одягу під власною маркою.
Після того, як ескізи 17-річного вихідця із Алжиру Ів-Сен Лорана надрукував модний паризький журнал, а його післяобідня сукня завоювала першу премію Міжнародної асоціації вовни, за порадою знавців він почав працювати учнем кравця, а навчившись кроїти і шити, поступив помічником до Діора.

Новий мен: у костюмі, перуці

Новий мен: у костюмі, перуці

У чоловіків теж інколи так буває — нічого одягнути. Або якийсь особливий привід — а в гардеробній нічого особливого. Або особливий настрій — і тоді хоч викликай шоппера, щоб вибрати з усіх можливих магазинів пару комплектів. На задоволення усіх чоловічих примх намагається працювати торгова марка VD-one, як кажуть у таких випадках — від трусів і шкарпеток до пальто. Але для пальто — не сезон, а труси, перепрошую, — одяг всесезонний, тому блок білизни був присутній і на останньому показі колекції від VD-one, який пройшов у ресторані «Орхідея» торгового центру «Мандарин». Директор марки Валерій Родін вибрав правильну маркетингову стратегію — він влаштовує покази, щоб дати журналістам інформаційний привід написати про відкриття нових магазинів мережі у середніх містах, про перехід на франчайзінг, про торгові обороти, а свої абсолютно промислові колекції «упаковує» в такі незвичайні дефіле, що, побачивши їх, промовчати просто неможливо. І головне — він робить це регулярно.

Дикi танцi у корсетi i зi скрипкою

Ви вже так, напевно, звикли до різноманітних днів культури, що неймовірно здивуєтеся, коли дізнаєтеся, що у Франції донедавна не було Днів української культури. Були окремі свята — концерти пам'яті Горовця та Сержа Лифаря, але не масштабні заходи, каже голова оргкомітету акції «Українські дні на Лазурному узбережжі» Максим Тимошенко. Україна вирішила наверстати згаяне і шиконути за всі роки: від сьогодні протягом чотирьох днів її пізнаватимуть не будь-де, а на канській вулиці Круазет і у монакському Монте-Карло. Цікаво, що ініціатором даної акції виступила французька влада. Приймаюча сторона виявилася настільки люб'язною, що погодилася надавати українському десантові багато послуг безкоштовно. Наприклад, проживання у чотиризірковому готелі «Мартінез» в Канні, те саме обіцяє приймаюча сторона і в Ніцці. Святкові наряди всі підготували фото тут. За такої активності французів не дивно, що презентація акції відбувалася у престижному ресторані Києва «Ле Гранд Кафе».

Михайло Поплавський: Модельєр-перукар — професія високоінтелектуальна, творча, стильна

Михайло Поплавський: Модельєр-перукар — професія високоінтелектуальна, творча, стильна

Нещодавно Верховна Рада України прийняла Постанову про Державну програму розвитку інноваційних напрямів індустрії моди до 2010 року (у сфері перукарського мистецтва та декоративної косметики). Така програма забезпечить конкурентоздатність нашої країни на світовому ринку фешн-бізнесу, розвиток інноваційних напрямів індустрії моди, підготовку національних кадрів на рівні світових вимог, вважає народний депутат України, заступник голови Комітету з питань культури і духовності Верховної Ради України Михайло Поплавський.

Готуй шубу в березні... puhovik.org/shuba

Готуй шубу в березні... <span style="color: #000000;"><a href="http://puhovik.org/shuba/"><span style="color: #000000;">puhovik.org/shuba</span></a></span>

Про чотири дні «Сезонів моди», які закінчилися в цей понеділок, а точніше у середу, бо після показів у Міжнародному виставковому центрі ще були два шоу-руми в Подільському універмазі, залишилася яскрава купка запрошень на покази (я їх обожнюю), непереможне бажання будь-що придбати сумку з колекції Ірини Каравай і обов'язок написати в рідну газету, як це було.
А було це так... У великому і діловому приміщенні виставкового центру натягли чорний прямокутник залу, проклали довгий язик подіуму з якогось новомодного будівельного матеріалу і поставили чотири ряди стільців, у так званому фойє встановили круглу стійку з кавовими автоматами Nescafe Gold, а перед входом у кожний зал і за лаштунки подіуму «вкопали» суворих охоронців. І всі найяскравіші метелики світського Києва полетіли на престижний вогник дизайнерської моди. Якщо раніше я для себе розмежовувала український тиждень прет-а-порте на покази дизайнерів першої і другої категорії, як жорстоко це не звучить, то сьогодні поділ на «групи» і «фракції» відбувається за багатьма критеріями і геометрія вітчизняного фешн-бізнесу стала набагато вигадливішою. По-перше, я виділила «групу товаришів», які маніакально точно і жорстко ставляться до стилістичної і концептуальної єдності своїх колекцій — жодної випадкової речі, жодного стороннього аксесуару, жодного невідповідного елементу.

«Капустяна леді», «Молочна красуня», «Шалена наречена» —

«Капустяна леді», «Молочна красуня», «Шалена наречена» —

Як стало зрозуміло, сьогодні, в часи надконвеєра і глобалізації, надзвичайно важливі... цехові традиції, вчителі, школи. Однією із кузень кадрів української моди намагається стати Київське вище професійне училище технологій і дизайну, яке самостійно працює лише кілька років, до цього воно «давало» спеціальності, необхідні для Дарницького шовкового комбінату, а однією з правильних традицій, сподіваємося, стане конкурс «Вишукано. Елегантно. Сміливо», який днями відбувся тут уперше.