Ів Сен-Лоран за всіма правилами

27.09.2005
Ів Сен-Лоран за всіма правилами

(Володимира СТАДНИКА.)

      Ікона модників усього світу — бутік однієї з найфранцузькіших марок усіх часів і народів — Дому Yves Saint Laurent — урочисто відкрився в четвер у Києві, звісно, на одній із найцентральніших столичних вулиць. Інтер'єр київського бутіка, який став 64 братом в аристократичній ів-сен-лоранівській сім'ї, розробляв лондонський архітектор Пол Габріель, згідно з високими стандартами de lux. Вітрини, стелажі і тумби витримані в чорних, білих і золотих кольорах, класичні форми, строгий дизайн, кожний аксесуар чи пара взуття максимально підсвічені. На тротуарі перед бутіком і з другого боку — біля службового входу, в дворі — компанія Helen Marlen Group, яка виступила партнером Дому YSL в Україні, вибудувала геометричні «чорні кабінети», задній, призначений для прес-конференції українських власників і президента Дому YSL Валері Ерман, заставили стільцями в чорних чохлах, кріслами з чорними подушками і прикрасили прозорими вазами з білими ліліями. Якщо врахувати, що білий і чорний — основні кольори інтер'єру, колекції і одягу консультантів та головних дійових осіб вечора, загальна картинка вийшла вишукана і аристократична — шик гламурних чорно-білих фотографій.

      Насправді бутік YSL на Городецького працює з початку вересня, а урочисте відкриття приурочили до приїзду топ-менеджерів марки. З того часу, як магазин переїхав із Червоноармійської в центр, продажі суттєво збільшилися, кажуть консультанти, а взагалі обсяги продажів одягу YSL в Україні — найбільші в Східній Європі — навіть більші, ніж у Москві. До того ж, київський магазин — це перший у Східній Європі монобрендовий бутік YSL. Менеджмент модного Дому після розриву стосунків із Томом Фордом, який вивів марку на якісно новий рівень, побоювався за майбутнє, але, за словами Валері Ерман, новий дизайнер Дому Стефано Пілатті, що прийшов на зміну Форду в 2004 році і зробив для YSL дві колекції, подарував марці друге народження. Преса охрестила Пілатті одним із 4 наймодерніших дизайнерів світу. YSL — один із найдорожчих світових брендів (для прикладу металевий жіночий пасок у новому бутіку коштує 2250—2500 грн, пальто — 39 000), і демократизується він сьогодні лишень за рахунок взуття і аксесуарів — сумок, прикрас, окулярів, одяг залишається таким же малодоступним для більшості, як і раніше. Колекція, яка зараз висить у магазині, зроблена Стефано Пілатті за архівними ескізами самого Іва Сен-Лорана, в ній є окрема, візантійська лінія. Ще одна особливiсть — чоловiча лiнiя одягу, яка з’явилася в Києвi пiсля трирiчної вiдсутностi на українському ринку. В київському бутіку нові поставки бувають щодва тижні, а глобальні зміни колекції відбуватимуться двiчi-тричi на сезон.

      Серед гостей і клієнтів, які відвідали офіційну вечірку YSL, були футболіст Олександр Шовковський зі своєю подругою, дружина нашоукраїнця Миколи Мартиненка Анна, голова правління ТАС-Інвестбанку Олена Олійник, організатор «Сезонів моди» Ірина Данилевська та інші естети.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>