Гарвард для дизайнерів зачісок

21.07.2005
Гарвард для дизайнерів зачісок

Iнтер'єр лабораторiї, де займаються студенти.

       Індустрія моди в Україні переживає справжній бум. Стильно виглядати стало необхідним для всіх, хто прагне досягти успіху, незалежно від статі. Імідж, стиль, зовнішність і привабливість людини багато в чому залежать від рук майстра, його професіоналізму та креативності.

      Однією з найперспективніших та найпрестижніших є професія модельєра-перукаря, дизайнера зачісок. Велику роль в успішності майбутнього фахівця відіграють система та методика навчання, рівень майстерності й професійний досвід професорсько-викладацького складу.

        На українському освітньому ринку з'явився новий престижний навчальний заклад з підготовки національної еліти для індустрії моди й fashion-бізнесу — Українська академія перукарської майстерності та декоративної косметики при Київському університеті культури. Академія — єдиний в Україні навчальний заклад, що має ексклюзивне ліцензійне право Міжнародної корпорації PIVOT POINT International (Чикаго, США) на підготовку кадрів індустрії моди.

      Про новий навчальний заклад та методику PIVOT POINT наша розмова з віце-президентом Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики — Людмилою Дихнич.

 

      — Що надихнуло на створення Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики, чому саме методика PIVOT POINT взята за основу в підготовці майбутніх фахівців?

      — Ідейним натхненником створення Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики при Університеті культури є президент Академії, почесний ректор Університету культури Михайло Поплавський, який вважає, що «наука і освіта не можуть існувати без експерименту, без постійного пошуку, без творчості й новаторства».

      Відкриття Української академії перукарської майстерності та декоративної косметики при Київському університеті культури стало результатом творчого пошуку на освітньому ринку.

      Академія — це навчальний заклад європейського рівня з сучасними лабораторіями, що обладнані за останнім словом перукарських новацій. Це елітний вуз в Україні з підготовки професійних модельєрів-дизайнерів зачісок за методикою PIVOT POINT.

      Інноваційні технології Академії розроблені з урахуванням креативного досвіду модельєрів-перукарів, стилістів-візажистів, дизайнерів зачісок міжнародного класу. Багатий досвід кількох поколінь фахівців інтегрований в унікальну теоретичну, технологічну і методичну систему і адаптований спеціалістами Академії до особливостей індустрії моди та fashion-бізнесу в Україні.

      За цією технологією працюють більше 3000 шкіл перукарів у різних країнах світу. Методика настільки досконала, що в деяких країнах її взяли за основу в державній системі професійної підготовки спеціалістів перукарської індустрії.

      Головний принцип методики PIVOT POINT, якого дотримуються всі школи, — не тільки показати «ЯК», а й пояснити «ЧОМУ». В процесі навчання студенти не тільки набувають навичок «як зробити зачіску», а й отримують фундаментальні знання про те, «чому саме так потрібно робити зачіску». Випускники PIVOT POINT бачать результат ще до початку виконання зачіски і творчо використовують вивчені техніки для його досягнення. Розробка образу від задуму до втілення — це кінцевий результат роботи, якого досягають студенти PIVOT POINT.

      Однією з принципових особливостей навчання у PIVOT POINT є практичне відпрацювання знань і навичок із першого дня. Викладач пояснює тему і демонструє кожну дію крок за кроком на латексному манекені з натуральним волоссям. Учень може одразу закріпити отримані знання на практиці, працюючи зі своїм манекеном, не залучаючи клієнта.

      Студенти PIVOT POINT набувають не лише досконалої практичної майстерності, а й глибокого розуміння теорії моделювання зачіски. Технологія PIVOT POINT — це єдність логіки і практичності, функціональності й краси. Успішному засвоєнню професії за методикою сприяють спеціально обладнані класи, лабораторії, професійна косметика.

      — Чим відрізняються студенти, які навчаються за методикою PIVOT POINT, від студентів вузів подібного напряму, і які спеціальності вони отримають після закінчення Академії ?

      — Майбутні майстри, навчаючись в Академії за методикою PIVOT POINT, отримають не тільки практичні знання , а й глибоке розуміння самої теорії побудови зачіски. Це розуміння дає свободу творчості, виключає помилки і гарантує 100-відсотковий результат. Навчаючись в Академії, студенти набувають досвіду й удосконалюють майстерність, апробуючи нові технології, виявляють свій талант.

      Академія перукарської майстерності та декоративної косметики готує фахівців за спеціальностями: модельєр-перукар, стиліст-візажист, дизайнер зачісок, косметик-естетист.

Навчаючись в Академії, студенти отримують спеціальний набір студента PIVOT POINT у власне користування, що сприяє ефективнішому навчанню. У набір входять: DVD диски, 3 підручники, манекени, виготовлені з латексу з натуральним волоссям, профілі, накладки, пасма, професійна косметика від Schwarzkopf Professional, сумка студента PIVOT POINT, штатив для манекена та інші допоміжні засоби. Групи формуються невеликі (до 15 осіб), що дає можливість викладачу приділити увагу кожному студенту.

      Окрім ексклюзивної ліцензії, Академія має елітний склад професорів та доцентів , що пройшли грунтовну багаторівневу підготовку за кордоном. Крім методики PIVOT POINT, в Академії перукарської майстерності та декоративної косметики студенти опановують такі предмети, як колористика, технологія перукарської справи, моделювання та художнє оформлення зачісок, постиж, візаж, декоративно-прикладне мистецтво, професійна етика, історія костюма та зачісок і багато інших фахових дисциплін. Навчання передбачає покази, презентації, проведення семінарів, лекцій, майстер-класів.

      — Які права та можливості надає диплом Академії перукарської майстерності та декоративної косметики?

      — Українська академія перукарської майстерності та декоративної косметики — це Гарвард для дизайнерів зачісок. Після закінчення навчання випускники Української академії отримують диплом державного зразка та диплом PIVOT POINT, визнаний у 58 країнах світу. Кожен випускник матиме можливість для побудови вітчизняної та міжнародної кар'єри, можливість працювати в країнах Європи, а також в Америці, Канаді та Японії.

      Академія перукарської майстерності та декоративної косметики випускатиме близько 100 фахівців на рік. Безумовно, для України це — крапля в морі. Тому в перспективі плануємо відкрити філії Академії в інших містах України.

      Методика PIVOT POINT дозволяє готувати дизайнерів зачісок, справжніх професіоналів своєї справи. В Академії створені всі умови для навчання і оволодіння професією на найвищому рівні. Це дає можливість кожному студенту досягти успіху і визнання в індустрії моди та fashion-бізнесу.

Телфони академiї:

(044) 585-37-40, 585-37-60

[email protected]

Тетяна ЧЕРНЯВСЬКА.
  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>