Таємниці Шевченка

Таємниці Шевченка

До 200–річчя з дня народження українського генія Тараса Шевченка активно готувалися вітчизняні телеканали. В ефірі найближчими днями представлять свій погляд на поета, художника і просто людину в нових документальних проектах «1+1» та «Інтер».

Телебачення як спосіб популяризації власної музики

Телебачення як спосіб популяризації власної музики

Усі, хто призвичаївся у вихідні — сім сезонів поспіль — дивитися розважально–подорожній проект «Орел і решка», насторожено сприйняли чергову зміну ведучих. У восьмому циклі «На краю світу» — екзотично–далекі Ефіопія, Танзанія, Сейшельські острови, Мальдіви, Палау, Борнео, Австралія, Нова Зеландія.

Жіночий погляд

Жіночий погляд

Правдоподібно події на Майдані останніх трьох місяців на екранах показували не всі канали. Найповнішу картину глядачі знаходили серед ефірних — на «5 каналі», «Каналі 24» й «1+1». Особливо вражало, що дуже часто репортажі від барикад, де все палало і було чути вибухи гранат, вели дівчата і жінки.

Наталія Лігачова: Владі вигідна контрольована свобода слова

Наталія Лігачова: Владі вигідна контрольована свобода слова

Останніх майже три місяці протистояння між громадянським суспільством і діючою владою стали певним тестом для медіа. Про те, хто подає найоб’єктивніші новини і за якими ознаками розпізнавати маніпулятивну інформацію у телеефірі, ми говоримо з медіаекспертом Наталією Лігачовою, керівником інтернет–видання «Телекритика» й однойменної громадської організації.

«Ми — амеба: сьогодні — черевичок, завтра — мобільний телефон»

«Ми — амеба: сьогодні — черевичок, завтра — мобільний телефон»

Незважаючи на існування десятків різних вітчизняних телеканалів, величезний масив інформації про культуру, історію, музику, повсякденне життя, яке не вписується у формати різноманітних шоу, залишається поза доступними більшості глядачів екранами. Неформат останнім часом активно показують нішеві iнтернет–канали.

«Люди Льовочкіна» хочуть завоювати інтернет

Група Inter Media Group, головним каналом якої є «Інтер», офіційно підтвердила інформацію про створення нового інформаційного каналу на базі каналу Zoom (у минулому — «MTV–Україна») . Його директором призначений Назім Бедіров, а Лаврентій Малазонія став керівником редакції інформаційно–аналітичних програм.

Надія Матвєєва: Видаємо ексклюзив для жіночої аудиторії

Надія Матвєєва: Видаємо ексклюзив для жіночої аудиторії

Це нашим бабусям пару десятків років тому доводилося упродовж місяця чекати на улюблений жіночий журнал, щоб почитати, як спекти новий пиріг, яку маску для обличчя корисно зробити взимку і як ефективно поговорити із сином–підлітком.

Ігор Кондратюк: Отримую задоволення від пісенної гри з простими людьми

Ігор Кондратюк: Отримую задоволення від пісенної гри з простими людьми

Протриматися в ефірі, нехай і різних каналів, півтора десятка років — це для українського телебачення один iз рекордів. Саме стільки минуло днями, відколи глядачі побачили перший випуск «Караоке на Майдані». Ми говоримо з ведучим і автором проекту Ігорем Кондратюком.

Ольга Котлицька: Май досвід і репутацію — і зможеш зняти 1000 випусків турпроекту

Ольга Котлицька: Май досвід і репутацію — і зможеш зняти 1000 випусків турпроекту

Майже два десятки років у галузі телевізійної подорожі — це беземоційна ділова характеристика роботи Ольги Котлицької. За нею — суцільні емоції і пригоди у понад 60 країнах, які ведуча спочатку у випусках програми «На перший погляд», а тепер у трансформованому «Не першому погляді» намагається передати глядачам.