«Вікторе Федоровичу, врятуйте тата!»

Капітан торговельного судна «Бі–Атлантік» Володимир Устименко і його старший помічник Юрій Датченко перебувають під арештом венесуельської влади відтоді, як у серпні 2007 року при обшуку на борту в них знайшли велику партію кокаїну (125 кілограмів наркотичної речовини було закріплено в мішках на гвинті). Досі їхня доля не викликала особливого занепокоєння — судновласник принаймні забезпечив українських моряків житлом, їжею, і перебували вони під домашнім арештом. Але тепер усе змінилося, і життя моряків опинилося в небезпеці. Про це на прес–конференції, яка відбулася вчора в редакції «Комсомольської правди в Україні», повідомили рідні моряків. Річ у тім, що два тижні тому Устименка і Датченка перевели до федеральної в’язниці міста Маракайба, де встановлюють правила не правоохоронці, а ті, хто там відбуває покарання.

«Закопати» не вдалося

Слідче управління Головного управління МВС України в Києві порушило кримінальну справу за фактом дорожньо–транспортної пригоди, в якій «засвітився» автомобіль швидкої допомоги з кортежу Президента Януковича. Нагадаємо, внаслідок цієї аварії загинула людина, ще трь­ох травмовано.

Від слідства — на лікарняне ліжко

Начальник Головного управління комунальної власності Київміськдержадміністрації Анатолій Чуб протягом кількох днів поспіль не з’являвся на робочому місці і не виходив на зв’язок зі своїми колегами у постійній комісії Київради з питань власності. Це викликало цілу зливу чуток і заяв. Опозиціонери у міській раді відразу пов’язали раптове небажання посадовця і депутата від Блоку Черновецького виходити на люди зі зникненням приватизаційної документації Київради за чотири роки та порушенням прокуратурою Києва справи за фактом недбалості з боку посадовців, про що «УМ» писала раніше.

Смертельні перегони

Смертельні перегони

Перегони, які так люблять влаштовувати на вулицях українських міст власники дорогих іномарок, для одного з них завершилася трагічно. Уникнути загибелі ще кількох людей вдалося лише дивом. Як повідомляє прес–служба Державтоінспекції, у суботу в Києві двоє водіїв на автомобілях «БМВ» і «Хонда–Сівік» влаштували перегони. Близько 18.00, рухаючись по проспекту Перемоги в напрямку центру міста, неподалік станції метро «Політехнічний інститут», один із «гонщиків» намагався здійснити обгін.

Хоч стій, хоч ні — стрілятиму!

У даішників урвався терпець. Днями на офіційному сайті Департаменту Державтоінспекції України з’явилося повідомлення і водночас попередження, в якому правоохоронці висловлюють обурення з приводу зухвалості, а подекуди й агресивності вітчизняних водіїв. Як сказано в повідомленні, порушники дедалі частіше відмовляються підкорятися наказам співробітників ДАІ, погрожують їм, створюють реальну загрозу життю і здоров’ю інспекторів. Особливо це стосується водіїв у нетверезому стані. Відтак у відом­стві вирішили нагадати, що для припинення правопорушення або ж для власного захисту співробітники міліції мають право застосовувати всі дозволені законом засоби. Зокрема, і табельну зброю.

Закопають без цинізму

Міністерство житлово–комунального господарства нарешті вирішило впорядкувати сферу похоронних послуг. Підставою для цього стали численні скарги громадян на роботу як комунальних, так і комерційних організацій, що організовують і забезпечують «проводи в останню путь». Неприхований «діловий» підхід, так званий «професійний цинізм», відсутність хоча б натяку на співчуття — все це викликає лише обурення у згорьованих родичів. Але відтепер усе буде інакше, обіцяють міністерські чиновники.

Шлях полярника

Цього разу українське представництво в Антарктиді буде дещо скромнішим, ніж зазвичай. На станції «Академік Вернадський» «зимуватимуть» усього 10 науковців, тоді як у попередні роки її заселяли в середньому 12—15 українських дослідників. Як пояснюють у Національному антарктичному науковому центрі (НАНЦ) Міносвіти України, який є оператором України на «шостому континенті», організація 15ї антарктичної експедиції була ускладнена фінансовими питаннями. Дослідники їдуть в Антарктиду практично у борг, оскільки на державу особливо сподіватися не випадає, скаржаться в Центрі.

Попередження не буде?

Миколаївські водії стали першими учасниками чергового експерименту Державтоінспекції. Даішники запропонували прибрати жовтий (попереджувальний) сигнал світлофора. У ДАІ вважають, що, коли червоний одразу змінюватиметься на зелений, це допоможе знизити кількість порушень Правил дорожнього руху на регульованих перехрестях. Ефективність нововведення вирішили спершу випробувати у локальних масштабах — починаючи з 1 березня, відкориговано роботу світлофорів на десяти найбільш інтенсивних і небезпечних перехрестях Миколаєва.

Портал для революціонера

Цікавий лот у день проведення другого туру президентських виборів в Україні з’явився на найбільшому російському інтернет–аукціоні: на продаж було виставлено доменне ім’я (інтернет–адресу) «Майдан.ру» (maidan.ru). Продавцем, зареєстрованим на сайті аукціону як «Джейсон Форіс», виявився депутат Держдуми РФ, обраний до російського парламенту від Нижньогородської області Костянтин Риков (фракція «Єдиної Росії»). Він вважає, що «Майдан» — «гарна адреса для створення революційного інтернет–порталу».

Кінцева зупинка — страйк?

Незабаром черги на зупинках громадського транспорту Києва можуть вирости у рази, а киянам доведеться або користуватися недешевими послугами таксі, або пересуватися містом пішки. Такі неприємні перспективи «малюють» столичні водії автобусів і тролейбусів, які заявляють про намір страйкувати через тривалу невиплату їм зарплати, повідомляють «Українські новини». Керівництву «Київпастрансу» висунуто вимоги: якщо заборгованість перед працівниками комунальних автотранспортних підприємств не буде погашено у 30–денний строк, профспілки залишають за собою право закликати водіїв не виходити на роботу.