«Продажні» політики

«Продажні» політики

У житті всі вони надзвичайно різні, а тут мають багато спільного — 50 сантиметрів «зросту», волосся з ниток, обличчя — розмальовані. Йдеться про ексклюзивну колекцію ляльок відомих українських політиків, що її презентував Клуб ділових жінок України Modus Vivendi. Усіх тринадцятьох — Віктора Ющенка, Леоніда Кучму, Леоніда Кравчука, Юлію Тимошенко, Олександра Мороза, Володимира Литвина, Нестора Шуфрича, Ріната Ахметова, Григорія Суркіса, Віктора Пінчука, Інну Богословську, Віктора Януковича, Михайла Поплавського — виліпили з пап'є-маше. Працювали над ляльками три місяці: спеціально шили одяг, розмальовували, замість волосся вставляли нитки.

Ваш вихід, паяце!

Ваш вихід, паяце!

Кожна виборча кампанія — це не тільки закиданні макулатурою поштові скриньки, задовгі рекламні паузи на телебаченні, а й торба сміху. Пригадуєте, як у період президентської кампанії 1999 року в ефірі каналу «1+1» з'явився мультик «Великі перегони»? Народу сподобалося, тож «Перегони» ішли ще кілька років поспіль. У мене ще й досі лежить відеокасета з цим серіалом: тоді наївно здавалося, що колись це захочеться передивитися ще раз. Бурхлива президентська кампанія 2004 року теж проходила весело.

Особливості національного здоров'я

Особливості національного здоров'я

Полювати цієї неділі за скарбами древнього Києва пропонують усім охочим представництво ООН в Україні, ресурсний центр «Гурт», центр волонтеріату «Добра Воля» та інші організації. Гра має на меті привернути увагу до проблематики СНІДу, одним із способів боротьби з яким є якраз інформування населення, чому в Україні, у порівнянні з іншими європейськими країнами, приділяється дуже мало уваги.

Всі статті рубрики