Топ-посадовець СБУ Лойф має маму-мільйонерку
У очільника економічного управління СБУ Анатолія Лойфа мати яка працює звичайною викладачкою, несподівано "заробила" понад 1 мільйон гривень і стала власницею елітної нерухомості. >>
До кінця року Україна хоче побудувати першу європейську залізничну колію, яка з’єднає Варшаву та Львів.
Наступні ділянки будуватимуть уже в напрямку Києва, при цьому першу ділянку вже почали споруджувати: лінії проходитимуть від українського міста Рава-Руська до польського села Хребенне.
«Ми до кінця 2023 року продовжимо цю ділянку до Львова по наявній широкій колії. У майбутньому це створить можливість курсування прямих поїздів Варшава — Львів, без пересадок і змін шасі», — розповів ЗМІ директор офісу міжнародних проєктів Укрзалізниці Володимир Шемаєв, висловивши сподівання, що такі зміни дозволять розвантажити дороги та збільшити кількість поїздок потягами.
У планах також побудувати нові шляхи з Кракова до Львова через польське село Медики та від Дорогуська через Ягодин до Ковеля.
Хоча таким чином стандартна залізниця вийде лише на кілька десятків кілометрів углиб України, вона з’єднає європейську залізничну систему з важливими залізничними вузлами та пунктами перевалки вантажів.
«Ці ділянки для нас є найбільш актуальними, і ми не будемо зволікати з їх будівництвом. Ми завершуємо переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо коштів для цих інвестицій», — розповів Шемаєв.
Утім не все так просто. За словами члена правління ГО «Лінія102.юей» Віктора Гальчинського, ще 17 лютого 2023 року Укрзалізниця урочисто відкрила відбудовану «Лінію 102» — ділянку колії європейського стандарту Нижанковичі—Хирів—Старява—Смільниця, на яку витратили 40 млн злотих у Польщі та приблизно 500 млн гривень (за довоєнними розцінками).
За кілька місяців залізничні будівельники завдяки величезним внутрішнім інвестиціям і зусиллям відбудували колію, яка мала б створити зручне і швидке пасажирське сполучення з Польщею та вкрай потрібні додаткові можливості для транспортування через українсько-польський кордон вантажів.
«Але міжнародні поїзди на цьому маршруті, як і на відбудованій минулого року євроколії Рава-Руська—Гребенне, поїдуть ще не скоро», — сказав Гальчинський.
На його думку, проблема — у відсутності комунікації і порозуміння між залізничними відомствами обох країн. А серед невирішених завдань — будівництво міжнародних пунктів пропусків, обмежена пропускна можливість деяких ділянок колії через їх поганий технічний стан, відсутність нормативної бази для реалізації цих планів.
«Вирішити ці проблеми буде не менш складно, ніж збудувати євроколії. Хоча б тому, що Міністерство інфраструктури Польщі не має коштів на облаштування залізничних пунктів пропуску на українсько-польському кордоні, про що чесно заявило 6 вересня 2022 року у відповідь на пропозицію залізничного перевізника «Полреджіо» запустити пасажирське сполучення колією 1435 мм за маршрутом Рава-Руська—Варшава», — зазначає Гальчинський.
У очільника економічного управління СБУ Анатолія Лойфа мати яка працює звичайною викладачкою, несподівано "заробила" понад 1 мільйон гривень і стала власницею елітної нерухомості. >>
У Києві на перших аукціонах з продажу застарілого автопарку АТ "Укрпошта" отримало 3,28 млн грн - це на 60% більше стартової ціни. >>
24 квітня президент США Джо Байден підписав ухвалений Конгресом законодавчий пакет, який передбачає виділення майже 61 млрд доларів додаткової військової та економічної допомоги Україні, а також допомогу іншим союзникам США. >>
25 квітня Верховна Рада ухвалила в другому читанні та в цілому законопроєкт №9453, який вирішує одразу декілька проблемних питань із призначенням пенсій, які виникли у громадян України через початок повномасштабної російської агресії. >>
Через систему Prozorro "Укрпошта" виставила на продаж 531 автомобіль. Продажі призначені для збору коштів на оновлення автопарку, який постраждав від обстрілів у прифронтових регіонах. >>
Деякі свої нафтові танкери перейменувала російська компанія «Совкомфлот» - це трапилося після того, як вони потрапили під санкції Сполучених Штатів. >>