Дизайнерка з Домом

Дизайнерка з Домом

На вулиці Боженка, у так званому «кравецькому кварталі», один триповерховий будиночок на 1000 квадратних метрів тепер займає Модний Дім Aina Gasse. Дизайнерки, котра в останні роки не показується на українських тижнях моди, зате тричі представляла свої колекції в Мілані, авторки знаменитої «прем’єрної» сукні з твіду і чорного гіпюру та інших нарядів Юлії Тимошенко. 25 травня на вечірку з нагоди відкриття Дому прийшли Анна Турчинова, Євгенія Тимошенко–Карр, Олександра Кужель, Марина Кінах, Влада Прокаєва, Олена Литвин, співачка Gallina, а також непублічні клієнтки Айни; єдиним колегою з модного цеху був дизайнер Юрій Варивода. Гостям показали тільки перший поверх Дому — «будуари» для примірки, зал для презентацій, кімнати для відвідувачів, невеликий бар, на другому–третьому поверхах — робочі приміщення: пошивочні цехи, дизайн–бюро Айни. Роботи намічається багато — на липень Айна Гассе анонсувала запуск другої лінії одягу під маркою Gasse, і відразу ж у липні в ТЦ «Олімпійський» має відкритися монобутік Gasse. За словами Айни, на це літо вона розробила понад 300 моделей для другої лінії і навіть показала їх на виставці у Парижі, але відшити через ремонт приміщення і наведенням глянцю в будуарах і шоу–румі не встигла.

Етно рулить

Етно рулить

На пішохідному — з нагоди вихідних — Хрещатику встановили 40–метровий подіум, який під час шоу розмальовували графітчики, і ті, хто робив по головній вулиці святковий променад, могли побачити ще й химерно–яскраві, зелено–нахабні творіння молодих українських дизайнерів. До київського подіуму добралися 19 учасників — їх вибрали з понад 100 претендентiв ще на етапі ескізів.

Лілія — щасливе ім’я для дизайнера

Лілія — щасливе ім’я для дизайнера

Позавчора ввечері в Національній опері України відбулася церемонія вручення Української премії в галузі моди Best Fashion Awards.

Дрес–код заходу Creative black tie означав, що жінки мають бути у вечірніх сукнях у діл або коктейльних, а чоловіки до строгого смокінгу можуть додати модну новинку. Такі події стимулюють індустрію моди. Тож luxury — салони краси в середу були заповнені, в ювелірних магазинах шукали новинки, походи по київських бутіках і шоу–румах дизайнерів носили не стільки екскурсійний, як прикладний характер. Паралельно «тусувалися» орендовані смокінги і позичені клатчі. Гра в моду по кишені не всім, хто її любить. Подібна церемонія передбачає, що модним має бути все — від постановки і ведучих до людей, які вручають ці премії. Персони з червоними квадратиками запрошень під шампанське і класичну музику обмінювалися такими прискіпливими поглядами, ніби кульові блискавки літали по фойє Національної опери.

Усе блищить!

Усе блищить!

Зажиточні українські модниці дочекалися тих часів, коли не вони в Париж на fashion–шоу, а fashion–шоу — до них. І не просте, а haute couture. Втретє київський бізнесмен Олександр Онищенко в партнерстві з українським Тижнем моди організував Le Grand Fashion Show, на якому, за концепцією, паризькі дизайнери показують свої колекції високої моди. Першим був ліванський чаклун червоних доріжок Елі Сааб, потім наймолодший кутюр’є Франції Стефан Роллан, 31 березня цього року дорогі, жіночні й сяючі сукні показав дизайнер знов–таки ліванського походження, і знову — спец із суконь для червоних доріжок Зухайр Мурад. Як і в попередні роки, у «Мистецькому Арсеналі» організатори постелили білий подіум, затягли білим кольором зал, запросили плато­спроможних фешіоністас і втішалися своєю причетністю до світової моди.

Моду дамо

Моду дамо

На часі правильно було б писати, як дизайнери трактують весняну моду, але в даній ситуації маємо говорити про тенденції сезону осінь–зима 2011—2012.

По–перше, в ньому має бути багато суконь — 90% дизайнерів показали сукні в діл, традиційні романтичні й актуальні. «Семидесятницькі» струменіючі шифонові квітчасті сукні Анна Бублик пропонує носити зі шкіряним паском і крислатим капелюхом. У Лілії Пустовіт кобальтові сукні–сорочки з оранжевим принтом і сталевого кольору сукні–сарафани на одне плече виглядають нарядно і актуально водночас. Більш авангардний варіант — сукня, в якій шифонова блуза ніби заправлена в шифонову спідницю на резинці від Федора Возіанова. Продовжуючи шифонову тему, згадаємо, що Анна Октябрь зробила шифонові сукні–міді з заниженою талією, котрі поєднують у собі плісировану спідницю і блузу, а дизайнерський тандем LUVI — короткі «оголені» сукні з драпіруваннями, а Олена Даць — «французькі» чорні шифонові сукні традиційного силуету.

Складно, лаконічно, красиво

Складно, лаконічно, красиво

Усе, на що спроможна українська мода, показано. Учора в «Мистецькому арсеналі» продемонстрували останні колекції сезону осінь–зима 2011–2012. Чи будемо ми носити те, що пропонують українські дизайнери, залежить від баєрів, які зазвичай обережно ставляться до вітчизняної моди. На «круглому столі» «Перспективи українського фешн–ринку в європейському модному просторі», який пройшов у рамках Тижня, директор з міжнародного розвитку UFW Мауриціо Аскеро наголошував на важливості бізнес–складової для українських дизайнерів, слідуванню модному календарю — вчасно зробити ескізи, вчасно надіслати Lookbook(и) в шоу–руми, вчасно відшити колекцію, брати участь у закордонних виставках. Утім синхронізація з бізнесом відбувається уже, а хороших дизайнерів від посередніх відрізняє те, що комерційна орієнтованість їхніх колекцій не впливає на креативність, ідейність і самобутність.

Модні коди

Модні коди

Позавчора ввечері українська мода ввійшла в арсенал національного мистецтва. Простіше кажучи, в «Мистецькому арсеналі» відкрився 28–й Ukrainian Fashion Week. Завдяки тому, що час іноземних байєрів і фешн–спеціалістів коштує дорого, графік показів перших трьох днів складений практично ідеально — нікого зайвого.

Квіти для Кензо,

Квіти для Кензо,

У мене фонтан емоцій від того, що доля подарувала такий шанс — зробити подарунок для самого Кензо, який приїздив на LvivFashionWeek, і від того, що все пройшло так чудово. Я давно захоплююся особистістю Кензо, його творчим шляхом, його дизайном і тим, як він поєднав в одязі японський колорит і сучасну моду. Він покинув університет і зайнявся дизайном одягу, і його нітрохи не хвилювало, що у школі модельєрів він був єдиним хлопцем. А перший магазин Jungle Jap, який він відкрив на Бульварах, далеко від наймодніших бутіків, Кензо відкрив на другий день після свого першого в житті паризького показу. Модельєр запропонував француженкам широкі рукави, як у кімоно — у 70–ті, коли всі носили облягаючи речі. Коли йому довелося залишити свій Дім Kenzo, у 2007–му дизайнер випустив колекцію, назвавши її за своїм прізвищем — Takada. Він вільний і неординарний.

Мода до Києва доведе

Модельєр Михайло Воронін та італійська оперна знаменитість Алессандро Сафіна познайомилися завдяки його величності випадку а також ... дуже вимогливому ставленню італійського тенора до своїх концертних костюмів. Прийнявши запрошення російських естрадних авторитетів Пугачової та Крутого, Маестро приїхав у Москву на ювілейний вечір Валентина Юдашкіна. Передбачалося, що для цієї події знаменитий російський дизайнер одягне своїх гостей сам. Але, примірявши запропонований костюм, Алессандро заявив: «Це не моє, я цього не носитиму». Організатори терміново почали шукати вбрання, до якого б у співака не було жодних претензій. І знайшли — у Михайла Вороніна. З того часу Алессандро Сафіна одягається в українського модельєра, а Воронін не нахвалиться своїм зірковим клієнтом, зауважуючи, що той «відчуває одяг до міліметра».