У майбутнє — з Казимиром

У майбутнє — з Казимиром

Українська мисткиня Жанна Кадирова стала третім лауреатом Премії ім. Казимира Малевича, заснованої 2008 року з ініціативи Польського iнституту в партнерстві з CSM (Фундацією «Центр Сучасного Мистецтва»). Раз на два роки цю премію вручають митцям не за окремі арт–проекти, а за внесок у розвиток сучасного мистецтва загалом. 2008 року її отримала Алевтина Кахідзе, 2010 — Стас Волязловський. Своєрідність Премії полягає також у тому, що висувають українських кандидатів на нагороду вітчизняні та зарубіжні культурні інституції, наукові центри, творчі об’єднання, галереї та музеї. «Після вручення першої Премії ім. Казимира Малевича особливого розголосу не сталося, — зазначає директор Фундації «Центр Сучасного Мистецтва» Катерина Ботанова. — Але все дуже змінилося за чотири роки: виникають дискусії, в Україні є глядач, для якого сучасне мистецтво стало невід’ємною частиною його життя».

Музична класика від художника Марчука

У Києві презентували новий альбом трьох скрипкових концертів (№ 1, 2, 4) композитора, народного артиста України Мирослава Скорика у виконанні заслуженої артистки України Богдани Півненко, Національного ансамблю солістів «Київська камерата» у співпраці з диригентом Володимиром Сіренком. Візуалізував твори Скорика український художник Іван Марчук, він створив складне за стилістикою, навіть дещо містичне «обличчя» диска, що за настроєм співзвучне з музикою видатного композитора.

На клавішах доброчинності

Під гаслом «Зроби внесок у майбутнє України» у Києві відбувся меценатський вечір, організований «Міжнародним фондом ім. Кирила Стеценка», Piano House Komora, на якому Київська дитяча музична школа ім. Косенка отримала сертифікат на рояль із родини Стейнвей. Інструменти компанії Steinway & Sons, заснованої 1853 року, — недешеве задоволення, понад 80 відсотків — ручна робота.

Відверта загадковість

Відверта загадковість

Арт–центр Якова Гретера до 18 листопада перетворився на монохромний простір, наповнений ідеями та образами французького фотографа Еріка Марріана. Киянам представляють його всесвітньо відомий «Білий квадрат» — серію чорно–білих світлин у жанрі «ню», працювати над якою митець розпочав ще з 2005 року.

Париж крізь окуляри реалiста

Париж крізь окуляри реалiста

Фестиваль розпочався з «екскурсії» сучасним Парижем, яку провів його мешканець, письменник, журналіст Філіп Меєр. Свого часу він виклав власні знання про столицю Франції та спостереження за життям міста у творах «Величний Париж» i «Париж очима парижанина».

Живопис зі «смаком»

Живопис зі «смаком»

«Задоволення потрібне так само, як і робота», — зазначив колись Готгольд–Ефраїм Лессінг. Однак для чого розділяти ці дві необхідності, коли їх можна об’єднати? Тим паче що подібна «суміш» може потішити вдалим і креативним результатом.