На кратері метеорита, де ротмістр жив

На кратері метеорита, де ротмістр жив

За радянських часів на Черкащині було п’ять колгоспів–мільйонерів, один з яких діяв у селі Ротмістрівка Смілянського району. Господарством iз патріотичною назвою «Україна» керував орденоносець Григорій Стельмащук, якого називали добрим та дбайливим господарем. За його головування у Ротмістрівці побудували школу, дитсадок, лікарню, Будинок культури, облаштували дороги, водогін. Тепер це вже історія, тож «УМ» вирішила поцікавитися, чим сьогодні живе село, що колись так славилося великими врожаями та розвитком соціальної сфери.

І нема на то ради

І нема на то ради

У Давньому Римі популярним був вислів: «Хліба і видовищ!». Пройшли тисячі років, і все залишилося на тому ж рівні — а люди як люди. В Україні до сучасного мистецтва, яке провокує, показує ницість і треш, ставляться критично, осудливо і неприйнятно. Особливо, коли у роботі художника йдеться про людські недоліки. Але якщо митці не будуть переосмислювати ситуацій, які показують, куди «котиться» країна, то одного дня нам уже не буде куди опускатися.

Політика і... «любов за гроші»

Політика і... «любов за гроші»

Колишній десантник Ферран Сегадор пішов на пенсію і збирався тихо жити на лоні природи на півдні Франції. Однак на базарі в Перпіньяні, де він купував речі для свого будинку, йому до рук потрапляє раритетна шкіряна сумка, в підкладці якої заховано чотири листи румунською мовою. Оскільки французька і румунська мови споріднені, Феррану вдається їх прочитати. Румунська повія з бару на французько-іспанському прикордонні пише додому сестрі про своє нелегке життя, але в останньому листі з радістю повідомляє, що їй якимось чином вдалося заволодіти чотирма мільйонами євро, які вона надійно заховала.

Без «гілки», зате з трьома перемогами

Без «гілки», зате з трьома перемогами

Ще у четвер увечері українці мали привід випити бокал шампанського, святкуючи перемогу українського кіно. Саме тоді стало відомо, що фільм «Плем’я» Милослава Слабошпицького здобув гран-прі «Тижня критики» Каннського кінофестивалю, а також премію «Одкровення» та грант від фундації Gan. Експериментальна стрічка з непрофесійними акторами, що спілкуються мовою жестів, претендувала також на «Золоту камеру» — приз за найкращий дебют.

Всі статті рубрики