Новосілля для «рогатого»

Новосілля для «рогатого»

Минулої п'ятниці сталася важлива подія в транспортному житті столиці — відкрилося не просто нове чи оновлене, а одне з найкращих на теренах колишнього Радянського Союзу трамвайне депо (як запевняв мене начальник «Київпастрансу» Микола Ламбуцький, аналогічний комплекс сьогодні є хіба що в Москві). Київ закінчив будівництво на вулиці Якутській і перевів туди депо імені Тараса Шевченка з вулиці Горького. Відтепер перший трамвай більше не гнатиме о п'ятій ранку через все місто, аби дістатися з Горького до кінцевої на Борщагівці, і не витрачатиме даремно електроенергію та час, аби знову повернутися «додому» — нове депо розмістилося буквально за кілометр від початку маршруту. До речі, у старому депо все технологічне обладнання було придбане у 1974-75 роках (за часів останньої реконструкції), а в новому більшість техніки вдалося оновити. Плюс збільшення площі комплексу (а це означає, що місця під дахом вистачить для усього технопарку, і жодна деталь не буде мокнути під дощем). Як зауважує директор КП «Житлоінвестбуд-УКБ» В'ячеслав Непоп, будівництво депо, розрахованого на 200 вагономісць, обійшлося інвесторам у 102 мільйони гривень, і на нього не було витрачено жодної бюджетної копійки.

Мокра проблема

Мокра проблема

Ось уже протягом двох із половиною років жителі селища Биківня (приватний сектор, але все одно частина Києва) ходять по вулиці не інакше, як у гумових чоботях, викачують воду з погребів та зішкрібають пеніцилін зі стін своїх домівок. Від надлишку вологи в грунті просідають будинки й асфальтовані доріжки, гниє дерев'яна підлога, тріскаються стіни осель та руйнується фундамент. Як розповідають місцеві мешканці, цих проблем не було, поки зайву воду з низини виводив старий меліоративний канал: дощова чи паводкова волога стікала до каналу по системі рівчаків і прямувала через Воскресенські озера до Дніпра.

Всі статті рубрики