Укрзалізниця планує урізати кількість провідників у пасажирських потягах

12.02.2019

У державному акціонерному товаристві залізничного транспорту загального користування мають намір провести експеримент.
 
Задум босів АТ «Укрзалізниця» полягає в тому, що в деяких пасажирських поїздах далекого прямування кількість провідників зменшать із розрахунку двоє провідників на два вагони (наразі два вагони обслуговує троє провідників).
 
Експериментальні «заїзди» проведуть на маршрутах із мінімальною кількістю зупинок і максимальною швидкістю руху. 
 
«Проведення експерименту заплановано на перше півріччя 2019 року. Він не передбачає скорочення загальної кількості провідників. Під час експерименту будуть задіяні додатково нові пасажирські вагони або вагони, які пройшли капітально-відновний ремонт», — повідомили в Укрзалізниці.
 
Як пояснили представники цього поважного відомства, задуманий експеримент спрямовано на зменшення витрат Укрзалізниці на пасажирському обслуговуванні.
 
Запевняють, що якість від цього не постраждає.
 
«Проведемо також паралельно аналіз базових функцій провідників із можливим подальшим їх переглядом. Такий підхід до обслуговування пасажирів вже вдало апробували залізниці інших держав. Зокрема, Білорусь уже тривалий час застосовує норми обслуговування: двоє провідників на два вагони», — зазначає прес-служба держкомпанії.
 
Також в Укрзалізниці заявили, що експериментально в поїздах почнуть використовувати нові технології прибирання та змінять підхід до харчування пасажирів.
 
Але чи не варто шукати шляхи економії цього високоповажного відомства дещо в іншій царині? На­приклад, утявши зарплату керівному складу компанії, яка отримує від пасажирів чимало нарікань на якість перевезень.
 
Бо досі до цього не призвела навіть низка ганебних скандалів, зокрема й завдавання шкоди здоров’ю пасажирів та спроби усунутися од відповідальності за службове недбальство працівників відомства.
 
Так, щомісячна зарплата 32-річного Євгена Кравцова (донедавна в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця», а з 10 січня 2019 року — Голови АТ «Укрзалізниця»), згідно з декларацією за 2018 рік, яку він заповнив власною рукою, упродовж року становила від 529 тисяч до 2 мільйонів 321 тисячі гривень.
 
Підвищення зарплат очільників відомства, схоже, дивним чином синхронізовано зі збільшенням кількості неприємних сюрпризів для клієнтів УЗ.
 
Бо, звісно ж, крайніми і винними в усіх незручностях тут завжди призначають «стрілочників». Або вже й провідників, яких найближчим часом зобов’яжуть поліпшувати обслуговування пасажирів скороченим складом.