Церковний апгрейд

Надійно освоївши соціальні мережі Facebook та «Вконтактє» i завівши собі ще кілька сайтів, в УПЦ Московського патріархату загорілися новою ідеєю, як поліпшити зв’язок священиків із парафіянами.

Міст наближається

Учора вранці працівники підрядної організації «Київавтодору» розчищали території знесених у понеділок дачних будинків. Нагадаємо, на цей вимушений крок влада пішла через необхідність будівництва Подільського мостового переходу (який зменшить потік автомобілів iз лiвого берега Днiпра на правий, а також уможливить прокладання метро на Троєщину. Фахівці з відділу транспорту інституту «Київгенплан» підрахували, що інший варіант — в обхід садів — не зменшить кількості заторів, і автівки скупчуватимуться на проспекті Ватутіна. А власникам ділянок, де планувалася «чистка», обіцяли грошові компенсації, квартири або нові дачні будинки.

Криваві труханівські гектари

Криваві труханівські гектари

Улітку 2009 року його спробували вбити — на вхідних дверях квартири директора київської ДЮСШ №7 встановили розтяжку з гранатою Ф1. Вибух таки стався, але Віталій Володимирович вижив, отримавши опіки першого ступеня та сотню осколків, які так і лишилися в ногах — нижче колін чоловік не відчуває кінцівок. Тоді обійшлося без ампутації, але екс–директор каже, що в перспективі її таки доведеться робити.

До того були погрози телефоном. Перед цим — відмова «співпрацювати» з районним управлінням освіти. Трохи раніше — «відкат» цього управління на будівництві туалету за 180 тисяч гривень на території школи, спроба змінити спосіб фінансування. А на самому початку — бажання колишнього голови Шевченківського району Віктора Пилипишина звести на базі ДЮСШ парк розваг, із чим директор принципово не погоджувався.

Тепер попри те, що екс–голова району перебуває на підписці про невиїзд, у Києві змінилася влада, Віталій Сальніков залишається так само безробітним (звільнили його незабаром після вибуху). А чиновники, що працювали з Пилипишиним, — досі на посадах і відстоюють ті самі інтереси та принципи роботи.

Голий Андріївський

Голий Андріївський

Після розпорядження міськдержадміністрації, виданого 14 вересня — «Реставрація та ремонт забудови, благоустрою території Андріївського узвозу у Подільському районі та реконструкція інженерних мереж цієї вулиці», — одна з візитівок Києва перетворилася на перерите місиво, з якого най­ближчим часом можуть вигнати всі культурно–мистецькі заклади.

Красивий, хоч і недороблений

Красивий, хоч і недороблений

Головну спортивну арену України, на якій 1 липня наступного року відбудеться фінальний матч футбольної першості Європи, таки відкрили. Результат освоєння 4,6 мільярда бюджетних гривень можна побачити під Черепановою горою.

Кілька тижнів тому профільний віце–прем’єр Борис Колесников обіцяв відправити на біржу праці керівників реконструкції НСК «Олімпійський», якщо до заанонсованої дати відкриття — 8 жовтня — стадіон не буде готовий. І ось відкриття відбулося — із поспіхом, із помпою, із зірковою Шакірою, незліченними шароварами, справжніми красивостями і справжньою невеличкою пожежею. Зовні стадіон симпатичний. Але ж усередині й навколо — купа недорослого, неприбраного, недобудованого! Дуже сумнівною є категорія «еліт», заявлена будівничими стадіону.

Як усе це виглядало у святковий «день ікс» — перевірили кореспонденти «УМ».

Із унітазів — у Дніпро

Із унітазів — у Дніпро

Бортницька станція аерації — дітище передових розробок 50—60–х років минулого століття — нині переживає свої не найкращі часи. Останні кілька років вона працює упівсили — із запроектованих 1 мільйона 800 тисяч кубічних метрів на добу нині вона може впоратися лише з половиною цього об’єму. У «Київводоканалі» до вже традиційних наполягань на необхідності модернізації (поля, куди скидають мул, який у цивілізованих країнах використовують як сировину, переповнені) повідомили і про ще одну загрозу — потужності станції не здатні очистити воду від фосфатів. Вода на вході до очисних споруд станції уже перевищує норму на 130%.

Журналісти «УМ» побували на єдиних очисних спорудах стічних вод столиці та прилеглих 13 селищ і дізналися про основні проблеми станції.

Темно і тверезо

Темно і тверезо

Любителі хильнути вночі ковток пива або чогось міцнішого вчора зітхнули з полегшенням — у порядку денному засідання Київради питання про заборону нічного продажу алкогольних напоїв не було. Та це — лише тимчасова «передишка», запевнила «УМ» голова комісії Київради з питань охорони здоров’я і соціального захисту, лідер депутатської групи «Соціальна справедливість» Алла Шлапак.

Замість Гідропарку — «Дніпровська перлина»

Два тижні тому «Україна молода» писала про переполох на головному острові відпочинку Києва. Тоді нам не вдалося підтвердити чутки, що в Гідропарку розганяють підприємців, бо територію острова готують для бізнесу компанії Олександра Януковича, президентського сина (офіційно боротьбу з дрібними бізнесменами в Гідропарку пояснюють тим, що в них немає всіх дозвільних документів). Натомість «УМ» з’ясувала кілька обставин: Управління благоустрою порушує процедуру демонтажу яток, кафе тощо, а підприємцям не забезпечують умови для ведення бізнесу «у відкриту».

Не відбирайте у киян газети!

Низка підприємств, що спеціалізуються на друці й розповсюдженні друкованих видань, звертається до Президента України, Генпрокуратури, голови КМДА та інших посадовців iз проханням не позбавляти киян можливості купувати газети і журнали.

Рейкове прискорення

Рейкове прискорення

До останнього моменту не розвіювалися побоювання, що 4 жовтня обіцяну головою КМДА Олександром Поповим кільцеву міську електричку можуть не запустити.

Уранці в анонсований «день ікс» мешканці та гості Києва, що прийшли на станції електропоїзда, отримували в касах відповідь: поки «кільцем» не проїде Микола Азаров, потяги не запустять. І навіть після того, як сайт міськдержадміністрації повідомив, що Прем’єр–міністр о 10–й годині ранку вже покатався і йому сподобалося, ані прес–служба КМДА, ні «гаряча лінія» 15–51 не могли сказати напевне, чи запустять електричку у «вечірній сеанс» для простолюду.

Однак «кільце» таки запрацювало. Журналісти «УМ» слідом за Прем’єром протестували цей новий вид громадського транспорту столиці.