Реверсні Атаки

17.04.2013

Через руйнування мосту в селі Атаки Хотинського району, про що вже писала «УМ», автобусне сполучення на Буковині буде обмеженим iще щонайменше півроку. А от для легкових автомобілів переправу відкриють iз 17 квітня у реверсному режимі, повідомив начальник Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області Ігор Гах. Два наскрізних руйнування проїзної плити і шість руйнувань бетонного захисного шару із заголенням арматури, пояснює чиновник, призвели до того, що міст визнали непридатним для експлуатації.

Стосовно відновлення руху через міст для великих пасажирських автобусів та іншого важкого транспорту, то Ігор Гах каже, що це може статися і через два роки: «Сьогодні є можливість забезпечити рух транспортних засобів вагою до дев’яти тонн у реверсному режимі. Щодо руху великовагового транспорту, то про це зможемо говорити після отримання всіх висновків. Наразі на роботи з покращення стану плити і мосту з держбюджету передбачені 5 млн. грн.».

А поки мешканцям Чернівецької і Хмельницької областей, а також транзитним пасажирам, аби об’їхати зруйнований міст, треба «махнути» зайві сто кілометрів — через запасний мiст, що біля села Звенячин на кордоні з Тернопільською областю. Щоправда, ця переправа не в ідеальному стані, а тепер, коли через неї пішло стільки транспорту, i звенячинський мiст можуть визнати аварiйним.

Ті, кому треба лише на інший берег Дністра — в Кам’янець–Подільський або ближчі населені пункти, — користуються послугами порому. Перевезти одне авто на інший берег коштує 40 гривень, одну людину — 5 гривень. На пором можна завантажити близько двадцяти легковиків.

Як стверджує колишній керівник Служби автомобільних доріг області Іван Мунтян, історія питання мосту в селі Атаки тягнеться з 2008 року, коли на більш ніж 30–рiчний, ніколи не ремонтований міст нарешті звернула увагу влада. Тоді, одразу ж після повені, його конструкцiї детально обстежили. До області терміново відрядили експертів iз технічної ради «Укравтодору», які здійснили експертизу моста. Були навiть визначенi підрядні організації, які запропонували свої варіанти капітального ремонту без зупинки руху по ньому. До роботи мали приступити в 2010 році. Однак змінилася влада в країнi — i планам не судилося здійснитися.

А поки вирішується доля мосту в Атаках, кожен добирається до столиці чи звідти, як може. Автобус сполученням «Чернівці—Київ» тепер їде на три години довше.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>