«Агенти» небезпеки

«Агенти» небезпеки

Ще 27 квітня, одразу після того, як на проспекті Карла Маркса та у парку Лазаря Глоби пролунали вибухи, у Дніпропетровську прибрали всі урни для сміття. Згодом «бетонки» прибрали на площі Петровського біля залізничного вокзалу та на перонах. Воно й зрозуміло, адже, на думку незалежного експерта з безпеки Володимира Ахматова, саме бетонні урни під час вибуху дають велику кількість уражаючих осколків.

Гроші за страх

Гроші за страх

Учора 31 особа з тих днiпропетровцiв, які потерпіли внаслідок вибухів 27 квітня, почала отримувати матеріальну допомогу. Найбільша сума — 360 тисяч гривень — дісталася 63–річному керівникові виробничо–вимірювальної лабораторії «Укрпошти» Валерію Рудковському, якому довелося ампутувати ліву руку по передпліччя. Чоловік отримав важке поранення, йдучи разом з дружиною до магазину, де мав купити подарунок другові. Пан Валерiй спершу найбільше переживав, що внаслідок травми не зможе повернутися до своєї улюбленої роботи.

Субмарина повернулася. Що далі?

Субмарина повернулася. Що далі?

Єдиний підводний човен ВМС України перебував у акваторії Чорного моря дві доби. За участі фахівців–судноремонтників очолюваний капітаном 2–го рангу Робертом Шагєєвим екіпаж, як повідомляє прес–служба Міноборони, здійснив комплексну перевірку обладнання і технічних засобів, упевнився у надійності роботи засобів зв’язку й енергетичної установки у різних ходових режимах, визначив допустиме навантаження на дизелі, протестував дієздатність акумуляторної батареї під час максимального навантаження на електродвигуни.

Як виїхати з «апендикса»?

Як виїхати з «апендикса»?

В обласному центрі Волині потужними темпами завершується реконструкція залізничного вокзалу. Луцький вокзал був чи не єдиним на Західній Україні, якого свого часу не торкнулися великі зміни. Ділянка залізниці була електрифікована ще за керівництва покійного Георгія Кірпи, а на вокзал тоді не вистачило коштів. І ось тепер красень–вокзал готується восени до урочистого відкриття. На його реконструкцію «Львівзалізниця» має витратити майже 16,5 мільйона гривень. Повністю перебудована споруда із надбудованим другим поверхом розрахована на пасажиропотік, що в п’ять разів перевищує нинішній. Така щедрість і робота «із запасом» були б похвальними, якби не одне «але».

Тонкощі шмуца

Тонкощі шмуца

У видавництві «Махаон–Україна» днями вийшла книжка «Велика хрестоматія для читання в дитячому садку», в якій на титульній сторінці першого розділу «Мої улюблені вірші» зображені прапори Росії. Першим своє обурення висловив один iз авторів книги, український письменник Іван Лучук: «Отримав як «авторські» від видавництва «Махаон–Україна» два примірники «Великої хрестоматії», вже хотів було занести один примірник у садок, куди ходять мої діти, але погляньте на перший шмуц (шмуц–титул — окремий листок книги з винесеним на нього заголовком наступного розділу, глави або частини книги. — Авт.). Як це пояснити?» — пише пан Лучук на своїй сторінці у «Фейсбуці».

Словацький стане київським

Словацький стане київським

Пам’ятник Юліушу Словацькому вже стоїть поблизу костела Св.Миколая на вулиці Червоноармійській. Але поки що цікаві перехожі не можуть його побачити, а лиш ставлять на бігу риторичне запитання: «А кому пам’ятник?» Зараз постамент укрито непроникним чорним поліетиленом, а відкриють його 15 травня, на честь старту Днів польської культури.

Газети пiд землею будуть

Газети пiд землею будуть

Таке рішення ухвалила столична влада, відреагувавши на пікет реалізаторів періодики, що відбувся минулої суботи. Нагадаємо, нещодавно КП «Київський метрополітен» видало заборону на будь–яку торгівлю з яток у підземці, починаючи з 1 травня. Мотивувалося таке рішення бажанням показати уболівальникам Євро–2012 метрополітен чистим і красивим, без стихійних торговців. Відтак розкладки з пресою, розмiщенi в метро, вивісили чорні «похоронні» стрічки, а частина розповсюджувачів вийшла під мерію з вимогами відмінити заборону на продаж газет і журналів.

На рейки цивiлiзацiї

На рейки цивiлiзацiї

З 27 травня «Укрзалізниця» вводить в дію новий розклад руху поїздів. У графіку на нинiшнiй та 2013–й роки буде на 30 потягів менше, проте, запевняє начальник головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Олександр Іванько, це не вплине на інтенсивність перевезень пасажирів, оскільки до багатьох поїздів будуть прикріплені додаткові вагони.

Всі статті рубрики