Армійський чобіт на стадіоні

Армійський чобіт на стадіоні

Солдати–строковики були першими, хто відвідав оновлений НСК «Олімпійський». Вони «вболівали», дивлячись на порожнє футбольне поле, в компанії зі студентами–добровольцями, для яких інтерес побувати на головному стадіоні країни переважив ті незначні відсотки можливої небезпеки, що таїть у собі кожне випробування новозбудованого об’єкта. Отже, за майже десять днів до урочистого відкриття стадіону (яке, нагадаємо, заплановане на 8 жовтня) керівництво об’єкта провело «краш–тести». Спершу на недавно встановлені глядацькі трибуни запустили три тисячі солдатиків та студентів, потім — п’ять, а ще за годину — вісім тисяч. Як iдеться на сайті НСК «Олімпійський», охочих випробувати головний майданчик майбутнього чемпіонату Європи з футболу знайшлося значно більше, тож решті довелося подякувати і повернутися додому. А «тестувальникам», на їхню радість, було запропоновано пострибати гуртом на стільцях. Вагу перших тисяч «пробних» глядачів стадіон благополучно стерпів.

Фотокраїна

Фотокраїна

Такий конкурс проводиться другий рік поспіль під патронатом Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» та Національного туристичного офісу України. Фотографії, відібрані до участі в конкурсі, на думку організаторів, допоможуть мандрiвникам побачити Україну в якісно новому, привабливому світлі. Самі ж учасники прагнуть відкрити ще не вивченi, не «розкрученi» iсторичнi об’єкти та ландшафти. «Кожен журналіст, кожна творча особистість у рамках проекту прагне якомога ширше реалізувати і розкрити свій задум. Це сприяє і задоволенню базових вимог конкурсу: фотографії повинні бути цікавими, викликати у глядачів не тільки емоції, а й бажання подорожувати Україною. Основна мета конкурсу — сприяти розвитку внутрішнього туризму, дати українцям зрозуміти, що і у власній країні можна гідно відпочити, і, звісно, привабити гостей із–за кордону», — розповідає голова Асоціації журналістів «Туристичний прес–клуб України» Ігор Слісаренко.

Печена «зозулиця»

Печена «зозулиця»

Маленькі пундики у вигляді зозулиці — образу стародавньої глиняної пташки–свищика, що стала одним iз символiв Євро–2012, будуть представлені під час XVII Міжнародної спеціалізованої виставки кондитерської і хлібопекарської промисловості, яку вiдкриють сьогоднi в Києвi. «Печиво–свищик демонструватиме для гостей Євро відродження українських традицій, культурного надбання народу. Перевтiлення свищика у хлібобулочний вирiб є символічним моментом, оскільки це показує дух народу, викликає глибокі емоції та почуття», — розповідає «УМ» один із співавторів проекту «Зозулиця» Ганна Карнаух.

Всі статті рубрики