Красиво їсти не заборониш

25.02.2004
Красиво їсти не заборониш

Шеф-кухар «Авалону» Володимир Латушко демонструє морського чорта.

      Ще один заклад харчування класу люкс із живими русалками в інтер'єрі відкрився нещодавно в Києві. У ресторані «Авалон», який постав на місці модного колись «Бон-Бону», втомлені світським і бізнесовим життям люди можуть прихилити голову і відчути себе володарями морськими. Дизайнер Тарас Легар створив із приміщення затишну мушлю, в яку можна забитися і забути про всі неприємності життя «на суші». Кабіни — з акваріумами, задрапіровані м'яким пастельним газом, у прозорих столиках можна роздивлятися морські дива — мушлі, зірки, камінці. Люстри у центрі зроблені у вигляді «пухнастих» медуз, а у великому басейні, що розділяє приміщення і куди вже налили воду, скоро плаватимуть русалки. Спортсменки-плавчихи наразі проводять тренування з підводної хореографії, тож скоро, чекаючи скампію гриль чи гребінь «Святого Якова», можна буде безплатно, тобто задарма, розважатися таким незвичним видовищем. Плануються і традиційніші забави — музичні шоу-програми, джазові, блюзові вечори, ресторан відкрився зовсім нещодавно і різні сервісні примочки будуть з'являтися поступово.

      «Авалон», заявляють його власники, — це ресторан класу люкс, і на певні морські страви він претендує в Києві на роль монополіста. Шеф-кухар закладу Володимир Латушко колись працював у таверні «Печера», ресторанах «Августин», «Каравела», і може похвалитися навіть власними винаходами у кулінарії. Скажімо, його ноу-хау — соус із чаєм «Каркаде». У накрохмаленому білосніжному ковпаку він демонстрував столичним журналістам тушку морського чорта, скампії у натуральному вигляді, 6 видів устриць, частував своїми карпаччо із лосося, тунця і сібаса, салатом «Морська перлина», мідіями, креветками. Свіжі устриці і різноманітні морепродукти в «Авалон» двічі на тиждень доставляють із Франції і Фінляндії, і не замороженими, а охолодженими. В Києві тільки в цьому ресторані, каже шеф-кухар, можна спробувати рибу голець сімейства лососевих, яка водиться лише в чистих та холодних річках і озерах, і голець у кілька разів ніжніший за лосось, запевняє Влодимир. Уся пряна зелень для страв «прилітає» з Ізраїлю, а з українського в «Авалоні» — лише курятина та трохи традиційної зелені. Ціни в новому ресторані відповідні: за 12 штук іспанських мідій, запечених із часниково-пряним вершковим маслом, треба викласти 79 гривень, 100 грамів морського язика — 49 гривень, 59 гривень коштує 100 грамів морського чорта, суп-пюре з лисичками і лососем — 31 гривня, овочевий суп-пюре із качиними язичками і шматочками гусячої печінки — 46 гривень, і все в такому ж дусі.

      Отакі-от буржуйські новини із красивого життя Києва, співучасником якого стала і я.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>