Комерціалізація Різдва

Комерціалізація Різдва

Мешканці більшості країн Заходу цього року мають довгий святковий уїк–енд: до двох офіційних вихідних 25—26 грудня додалися три додаткові 22—24 грудня. І саме в ці «позапланові» вихідні європейці та американці кинулися на штурм магазинів. Останні три дні перед Різдвом перетворилися на споживацьке божевілля. Тільки у США та Канаді, за підрахунками соціологічних служб, люди готові були витратити на різдвяні подарунки близько 120 млрд. доларів.

«Правильна» ялинка і «модерний» вертеп

«Правильна» ялинка і «модерний» вертеп

На площі Святого Петра у Ватикані ялинка засяяла вогнями ще 14 грудня. Ялинці 140 років, вона сягає в небо на 26 метрів і важить три тонни. Цього року її привезли до апостольської столиці з долини Бадія, що на півночі Італії.

Християни крокують не в ногу

Християни крокують не в ногу

Свято Різдва в усіх асоціюється зі святкуванням дня народження Ісуса Христа. Насправді всі християнські церкви визнають, що точна дата народження Ісуса не відома і Рідзво є винятково символічним святом, а не відзначенням чергової дати народження Спасителя.

Всі статті рубрики