Олена Самойленко. Медіаграмотність: Урок 2. Цільові аудиторії інформаційних маніпуляцій

18:42, 16.09.2023
Олена Самойленко. Медіаграмотність: Урок 2. Цільові аудиторії інформаційних маніпуляцій

«Україна молода» продовжує проєкт по медіаграмотності «Читай. Аналізуй. Розумій» для старшокласників і учнів профтехучилищ, яким це допоможе професійно  протидіяти пропаганді та фейкам.
 
В рамках проєкту пропонуємо вашій увазі урок 2. Цільові аудиторії інформаційних маніпуляцій .
 
Цього разу медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика Олена Самойленко розповідає про те, як ворог намагається маніпулювати свідомістю українців за допомогою інформації, що поширюється в медіа та що кожен з нас може цьому протиставити.
 
Метою маніпулятора є формування у своєї аудиторії потрібної, вигідної йому, думки, реакції, і згодом - зміна поведінки. 
 
Найбільш яскравим прикладом такого впливу можна вважати рекламу. Вона не просто інформує про щось нове, а іноді буквально нав’язує потребу це придбати, щоб бути, як то кажуть, в тренді або не гірше ніж інші.
 
 

 
 
 
 
 
Детальніше про інформаційні маніпуляції можна дізнатися у відеолекції: