Брати Шумахери: у Німеччині, як у гостях

26.07.2005

      Дванадцятий етап чемпіонату світу з «королівських перегонів» у Німеччині залишив переслідувачам лише математичні, як висловився після фінішу Кімі Райкконен, шанси обійти лідера — Фернандо Алонсо. Лише сім етапів зосталося, щоб Флавіо Бріаторе відзначив десятиріччя своєї перемоги на чолі «Бенеттона» з Міхаелем Шумахером у новій команді — «Рено». Завадити французькій «стайні» та іспанському гонщику можуть лише неймовірні технічні проблеми з болідами.

      Приблизно такі ж фантастичні, як у фіна Райкконена, який уп'яте (!) поспіль у своїй кар'єрі не зміг завершити етап у Хоккенхаймі. Для його команди — «Макларена» — цей провал дуже неприємний ще й тим, що після кваліфікації перший пілот «Срібних стріл» упевнено посів поул-позишн, уже під час перегонів красиво і впевнено двічі «відбив» атаки Алонсо і вигравав у іспанця перед піт-стопом цілу секунду, але... Як нагадає після фінішу бос «Макларена» Рон Денніс, щоб перемогти, потрібно фінішувати. А Райкконен не зміг це зробити, безнадійно зупинившись на 35-му колi  через проблеми з гідравлікою.

      Британська «стайня» може хіба тішитися тим, що має двох рівноцінних гонщиків, адже Хуан-Пабло Монтойя здійснив на повільній німецькій трасі майже диво. Стартував колумбієць з останньої лінії (після того як припустився дитячої помилки у кваліфікації і вилетів із траси) і лише за одне коло «переїхав» з 20-ї на 11-ту позицію, а в підсумку фінішував другим!

      Натомість не змогли бодай чимось потішити співвітчизників обидва брати Шумахери. Символічно, що саме в Німеччині Міхаелю показали, що він уже не «король перегонів»: Дженсон Баттон обійшов «семиразового» на самовбивчому, ризикованому віражі, не продемонструвавши ні грама поваги. До того ж публіка могла побачити, як маловідомий австрієць Крістіан Клін на своєму «Ред буллі» двічі (!) обганяв іншого представника «Феррарі» — Рубенса Баррікелло.

 

ТАБЛО

      Чемпіонат світу. 12-й етап. Гран-прі Німеччини. Автодром «Хоккенхаймрінг»

      Залікова вісімка: 1. Алонсо («Рено») — 1:26,28,599; 2. Монтойя («Макларен») — +22,569; 3. Баттон (БАР) — 24,422; 4. Фізікелла («Рено») — 50,587; 5. М.Шумахер («Феррарі») — 51,690; 6. Р.Шумахер («Тойота») — 52,242; Култхард («Ред булл») — 52,700; 8. Масса («Заубер») — 56, 570.

      Загальний залік: Алонсо — 87, Райкконен — 51, М. Шумахер — 47, Монтойя — 34, Хайдфельд — 25, Уеббер — 22, Култхард — 19, Баттон — 15, Масса — 13...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 117, «Макларен» — 95, «Феррарі» — 78, «Тойота» — 57, «Уїльямс» — 47, «Ред Булл» — 24, БАР — 15, «Заубер» — 14, «Джордан» — 11, «Мінарді» — 7.