«Я» — яка літера в алфавіті?

«Я» — яка літера в алфавіті?

Позавчора Сергій Тигіпко, керівник центрального виборчого штабу Віктора Януковича, презентував прес-клуб «єдиного кандидата». Як і штаб, центр для преси розташувався на Печерську, в колишньому кінотеатрі «Зоряний», що на розі вулиць Московської і Суворова. Офіс вражає зручністю — кращого приміщення для роботи з журналістами не має жоден із кандидатів у президенти. Кілька комп'ютерів, підключених до інтернету, кімната з телефонами, бар із «відносно дешевою кавою», зал для зустрічей і «малий зал» кінотеатру для більших прес-конференцій, обладнаний комп'ютерною та відеоапаратурою, — все обставлено з шиком у кращих донецьких (чи дніпропетровських, з огляду на походження пана Тигіпка?) традиціях. У дворі — усміхнене зображення Януковича, всередині — тисячі повторів літери «Я», яка, в поєднанні з крапкою, стала логотипом передвиборчої кампанії Прем'єра. Чи не занадто егоїстично? Керівник прес-центру Геннадій Корж пояснює журналістам: згадайте, мовляв, відому пісню, де «в слове «мы» сто тысяч «я».

Брехня з печаткою

Брехня з печаткою

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Минулої п'ятниці заступник глави Адміністрації Президента, керівник Головного аналітичного управління АП Василь Базів провів останній перед своєю відпусткою брифінг. Цей захід пройшов у неквапливому ритмі. Як завше, Василь Базів зважував кожне слово. Однак без «перлів» не обійшлося і цього разу. Відповідаючи на запитання про будівництво каналу «Дунай-Чорне море», він «незлим, тихим словом» згадав Всесвітній фонд дикої природи: «Були заяви. Якось називалася організація «Дика природа», чи як. Давайте розглядати цей проект не в дикій площині, а в цивілізованій». До речі, ще в травні цей фонд закликав Україну негайно припинити будівництво каналу.

Разом з «УМ» — до прозорості

Разом з «УМ» — до прозорості

Учора, 27 липня, в день, коли закiнчилося партiйне висування кандидатів у президенти України, стартував спільний проект нашої газети, Українського незалежного центру політичних досліджень та інтернет-видання «Телекритика» під дещо складною, але точною назвою «Організації громадянського суспільства на шляху до відкритості інформації: спільна стратегія». Абсолютно не заангажовану жодною з політичних сил справу підтримав Фонд розвитку ЗМІ посольства США в Україні, відзначивши мету проекту — максимально повно і об’єктивно висвітлити позиції всіх кандидатів, спроможних очолити Україну після 31 жовтня чи 21 листопада 2004 року.

Всі статті рубрики