Ірпінь—Копенгаген—Київ
Ця історія майже містична. Неймовірний збіг обставин сприяв створенню цього проєкту, присвяченого сміливості та стійкості українців. >>
Морозного лютневого вечора в кінотеатрі «Україна» презентували нову картину Мадонни «Ми. Віримо в кохання». Кількість зіркових глядачів традиційно зашкалювала: кіно від поп–діви №1 прийшли подивитися скульптор Олег Пінчук, співачки Джамала та Аліна Гросу, Фагот, Андре Тан... І поки селебретіс звично позували для фотографів, критики намагалися спрогнозувати, чи буде ця картина бодай трішки кращою за першу кіноспробу Мадонни («Бруд і мудрість», 2008 рік)? По закінченні сеансу найсміливіші прогнозисти визнали, що професійної режисури Мадонні ще вчитися і вчитися. Хоча фанати цю картину кумира, до якого зауважень не може бути в принципі, сприймуть «на ура!»
Сюжет «МИ. Віримо в кохання» розгортається у двох площинах. Перша присвячена коханню короля Едуарда VIII (Джеймс Д’Арсі для цієї ролі штудіював етикет, вчився балету, верховій їзді та опановував волинку) та американки Уолліс Сімпсон (Андреа Райзборо). (Цю ж історію оповідає нещодавній тріумфатор прокату «Король говорить!»). Ціна цієї пристрасті — престол, від якого відмовився Едуард. Герої другої сюжетної лінії — наші сучасники: Уоллі Уінтрон (Еббі Корніш) (вона працює, не має дітей і змушена терпіти рукоприкладство чоловіка) та охоронець Євген Колпаков (Оскар Айзек), в обіймах якого жінка знаходить своє щастя. Скомпілювавши ці дві історії, Мадонна спробувала створити власну оду коханню. Твір вийшов помітно наївним, тут забагато смислових нестиковок і професійних «грішків», які може дозволити собі не кожен студент режисерського факультету. Водночас картина сповнена відчуттям польоту і навіть казковості, якби хтось вирішив дати їй характеристику за кольором, мабуть, зупинився б на якомусь пастельному відтінку, наприклад, небесно–блакитному.
До речі, візуальну складову критики визнали чи не найголовнішою чеснотою цієї саги про кохання: за костюми стрічка Мадонни номінована на «Оскар». (Хоча один лише цей факт аж ніяк не нівелює сумні кінодосягнення режисерки, яка має кілька антипремій «Золота малина»).
Ця історія майже містична. Неймовірний збіг обставин сприяв створенню цього проєкту, присвяченого сміливості та стійкості українців. >>
Так уже склалося історично, що український спротив завжди вигадливий і яскравий, мистецький, символічний, сатиричний, зухвалий. >>
У Великій лаврській дзвіниці Києво-Печерської лаври відкрилась виставка "Ікони на ящиках з-під набоїв". Це проєкт київських художників Соні Атлантової та Олександра Клименка. >>
Директором державного підприємства "Національна кіностудія художніх фільмів ім. Олександра Довженка" Державне агентство з питань кіно призначило кінорежисера, продюсера Андрія Дончика. >>