Пахне смаженим

Пахне смаженим

Два нових проекти, які презентували журналістам, — «Життя на смак» від каналу «Україна» та «Пекельну кухню» від «Плюсів» — об’єднує лише кухонний антураж. Обидві новинки, як і всі навколокулінарні ефіри, адресовані у першу чергу жінкам, але ТРК «Україна» запрошує на затишну кухню на задушевну розмову, а «1+1» у форматі реаліті влаштовує змагання кухарів за грошову винагороду — півмільйона гривень.

Привіт Європі

Привіт Європі

У дев’яти європейських країнах — Данії, Норвегії, Швеції, Естонії, Латвії, Литві, Угорщині, Словенії і Болгарії — в ефірі 25 каналів компанії Modern Times Group, що представлена в Україні ТМ Viasat, з лютого транслюють два промо–ролики Ukraine. All about U, — про це на прес–конференції у Києві повідомила директор MTG у Росії та СНД Ірина Гофман.

Совкоманія

Совкоманія

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Поки існує комерційне телебачення, воно буде відображати загальний рівень освіти та вподобань нашого народу. Проте досвід не лише Америки та країн Європи, а й звичаї Радянського Союзу, показує: саме важелі масової культури (складовою якої вже більш як півстоліття є телебачення) допомагають сформувати та прищепити масам певні цінності. Які відповідають суспільному ладу певної країни, відповідно до цього формують потреби та в повній мірі відображають їх. З огляду на це можна тільки вітати розквіт розважальних форматів на українському ТБ. Дарма, що вони здебільшого не оригінальні, а куплені в іноземців та адаптовані. Позитив варто вбачати ще й у тому, що від 2006 року вітчизняні телеменеджери перестали орієнтуватися на сітку мовлення російських телеканалів. Знімаючи форматні «Танці з зірками», «Україна має талант!» чи «Х–фактор», телевізійники роблять оригінальні проекти. Цей продукт вітчизняного виробника адаптований, як не крути, майже впритул до українського менталітету.

Всі статті рубрики