Інформаційний фронт

Інформаційний фронт

Два тижні українці — сотні тисяч людей — на майданах столиці, обласних центрів і невеликих містечок активно відстоюють своє право впливати на недолугі і злочинні рішення влади стосовно міжнародних і внутрішніх рішень. Спочатку людей збурило розпорядження Кабінету Міністрів про припинення євроінтеграційних процесів.

Євромайдан в ефірі

Євромайдан в ефірі

Навіть із найнеприємніших ситуацій — якщо є прагнення рухатися вперед — треба робити висновки. Сьогодні остаточно вирішиться, в якому статусі держава Україна житиме найближчим часом. Після розпорядження Кабміну про призупинення інтеграції в ЄС мало у кого залишився оптимізм.

Коротка пам’ять

Завтра, у четверту суботу листопада, в Україні вшановуватимуть пам’ять жертв страшного Голодомору 1932­33 років, коли загинуло майже 10 мільйонів мешканців. Заздалегідь Держкомтелерадіо рекомендувало у день 80­х роковин трагедії усім телерадіокомпаніям внести зміни до своїх сіток мовлення відповідно до Правил ведення мовлення у дні трауру та дні пам’яті.

Діти не винні

Діти не винні

Упродовж останнього часу мало міняється картинка на екранах вітчизняних каналів: розповідають здебільшого про побутове свавілля, вбивства, зґвалтування, аварії у серіалах та ток–шоу, танцюють–співають у талант–шоу. Велика кількість вітчизняних каналів потребує для своїх чисельних програм багатьох учасників.

Розмитий сезон

Розмитий сезон

Останніх кілька років більшість вітчизняних телеканалів, оновлюючи свій контент, не дотримується чіткої сезонності. Нові телепроекти тепер починають «крутити» і серед літа. Втім кiнець серпня — початок вересня так і залишається певним рубежем, коли можна узагальнювати, як змінився телеефір.

Реклама «під градусом»

Реклама «під градусом»

Багатьох телеглядачів, які разом з улюбленими, а інколи навіть цікавими фільмами чи програмами змушені дивитися рекламні блоки, здивує те, що у діючому Законі «Про рекламу» чітко написано: «Реклама алкогольних напоїв, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, забороняється на радіо та телебаченні з 6–ї до 23–ї години». Бо пити різні сорти пива уже зранку закликають, скажімо на «Плюсах», трохи не частіше, ніж пити каву спонсора «Сніданку».

Мовна карта

Мовна карта

Уже скоро півроку, як Президент — усупереч протестам проукраїнськи налаштованої частини населення країни — підписав закон «Про основи державної мовної політики», який надає більше привілеїв російській мові в Україні і, по суті, під маскуванням «регіональної» перетворює її на другу державну.

Рейтинг як ціна дитячої сльози

Рейтинг як ціна дитячої сльози

Минулими вихiдними телеканали СТБ та «1+1» показали фінальні випуски талант–шоу «Х–фактору–3» та «Голос. Діти» й отримали прекрасні показники, переконливі для майбутніх перемовин iз потенційними рекламодавцями. Проект СТБ мав рейтинг 7,91% і частку 24,56% за комерційною ­аудиторією каналу 18–54, вибірка «50 тис.+».

Пульт голосування на дроті

Звичка ввечері вмикати теленовини і ставитися до них не надто критично у більшості українців непереборна з різних причин. Дядько Іван у селі Миколаївка чи дід Грицько з бабою Ганною у Щасливому на чергові слова ведучої про «покращення» завдяки Віктору Федоровичу чи Миколі Яновичу, згадавши про 5 гривень надбавки до власної пенсії, у відповідь можуть синхронно похитати головами: «Хай балакають...»