«Prime» означає кращий!

16.03.2007
«Prime» означає кращий!

      Серія вечірок «Prime party» почалася в лютому і ось уже місяць дарує гарний настрій своїм гостям. На цьому яскравому дійстві в невимушеній атмосфері партнери і друзі компанії «ОЛІМП» знайомляться з новою торговою маркою «Prime» та однойменним новим лікеро-горілчаним заводом.

      Усі присутні стають учасниками своєрідної віртуальної екскурсії на кращий у Європі лікеро-горілчаний завод. Їм відкриваються всі етапи процесу виробництва.

      Кращі спеціалісти компанії розповідають про технології, інгредієнти, системи контролю якості та захисту. Та найголовніше, гості можуть стати учасниками професійної дегустації і самостійно переконатися у перевагах напоїв торгової марки «Prime». Це важливо, тому що партнери — активні учасники успіху будь-якого проекту.

      На сьогоднішній день «Prime party» відбулись у великих містах по всій Україні: Києві, Львові, Харкові, Донецьку, Одесі, Луганську, Маріуполі, Чернівцях, Хмельницькому, Вінниці, Кривому Розі, Херсоні та багатьох інших.

      Під час вечірки в Херсоні нам пощастило поставити кілька запитань Ігорю Кустовському, бренд-менеджеру ТМ «Prime».

      — Яку роль відводите таким вечіркам-презентаціям?

      — Ми усвідомлюємо важливість роботи з партнерами, тому проводимо презентації для ознайомлення. Розуміємо також, що людині потрібно бачити все своїми очима, і запрошуємо всіх бажаючих на екскурсію на завод «PRIME».

      Ми впевнені, що важливіше придбати особистий досвід, спробувавши напої та побачивши на власні очі виробництво. Тому пропонуємо партнерам і споживачам самостійно прийняти рішення. Радіємо з того, що дуже часто вибір припадає на користь «Prime».

      — У чому ТМ «Prime» краща?

      — Для виробництва горілки «Prime» був збудований кращий у Європі завод в екологічно чистому регіоні — Малинівці Харківської області. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти, ми створили кращі рецепти горілок, з нами співпрацюють кращі партнери.

      — Ви задоволені результатами?

      — Сьогодні «Prime» — найуспішніша марка на ринку,  про що свiдчать  результати продажy. А це означає, що за якісний продукт покупець голосує гаманцем. Це прямий доказ правильності того, що ми робимо, підтвердження, що «Prime» означає кращий.

Катерина ШЕВЧЕНКО.
  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>