Чергова перемога ТМ «Хортиця» у Росії

07.07.2006

      Напередодні ювілейного Петербурзького економічного саміту в міжнародному виставковому центрі «Ленекспо» відбувся традиційний ярмарок вин і горілок «Ленекспо'2006». Велика галузева експозиція Росії є найбільш представницькою щорічною виставкою вин, лікеро-горілчаних виробів, технологій, сировини й устаткування. Центральною подією Петербурзького ярмарку вин і горілок став дегустаційний конкурс лікеро-горілчаної й виноробної продукції. За всю історію цього престижного конкурсу понад 4 тисячі всесвітньо відомих напоїв було представлено на дегустацію. До складу дегустаційної комісії конкурсу входять авторитетні експерти центральної дегустаційної комісії Росії та провiднi міжнародні дегустатори. Цього року в конкурсі взяли участь близько 60 відомих компаній із Росії та ближнього зарубіжжя, які представили на суд комісії 250 одиниць продукції.

      У результаті абсолютну перемогу на дегустаційному конкурсі завоювала продукція ЛГЗ «Хортиця». Найвищу оцінку міжнародного журі одержала ТМ «Хортиця», що стала власником гран-прі форуму. У цілому, із 24 представлених на конкурс зразків продукції ЛГЗ «Хортиця» жоден не залишився без нагороди. Загальний переможний підсумок ЛГЗ «Хортиця» — 23 медалі й головна нагорода — Гран-прі «Ленекспо'2006».

      Закриті дегустації за участі професійного журі справедливо вважаються найоб'єктивнiшим методом оцінювання якості лікеро-горілчаної продукції. Тому нагороди дегустаційного конкурсу Петербурзького ярмарку вин і горілок є підтвердженням абсолютної якості продукції ЛГЗ «Хортиця». Нова перемога ЛГЗ «Хортиця» на престижному дегустаційному конкурсі стала закономірним результатом роботи кращих у Європі та країнах СНД професіоналів лікеро-горілчаної галузі. Завдяки новітній технологічній комплектації, ексклюзивній рецептурі та стабільно високій якості продукції ЛГЗ «Хортиця» є лідером лікеро-горілчаної галузі України. На заводі функціонує унікальна система захисту якості, завдяки якій фальсифікація продукції стає неможливою. За офіційними даними Управління із захисту прав споживачів в Україні, ТМ «Хортиця» — єдиний у країні бренд, за час існування якого не було зафіксовано жодного випадку підробки. А в травні цього року Товариство захисту прав споживачів РФ визнало ТМ «Хортиця» найбільш захищеним від підробок імпортним брендом на ринку Росії.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>