Рівняння на домну!

Рівняння на домну!

«Газова атака», а саме таку неофіційну назву отримало зростання цін на газ серед вітчизняних металургів, змушує останніх все активніше вдаватися до застосування енергозберігаючих технологій та використання альтернативних енергоносіїв. Тим більше, що по досвід є резон мандрувати не за тридев'ять земель, а значно ближче — до Донецька. Тому ще навесні Мінпромполітики України рекомендувало департаменту металургійної промисловості та асоціації «Укркокс» створити робочу групу фахівців для вивчення роботи доменної печі №2 ВАТ «Донецьксталь — металургійний завод». Адже з нинішнього року тут фактично відмовилися від споживання газу і перейшли на технологію пиловугільного вдування. І саме цей досвід нещодавно розглядали учасники галузевої наради металургів у Донецьку, де й були сформульовані окремі рекомендації для Мінпромполітики та металургійних підприємств.

Український ТОП-100: багатші стали відкритішими

Український ТОП-100: багатші стали відкритішими

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Провідні позиції за обсягами чистого доходу та прибутку в рейтингу топ-100 за минулий рік звично займають підприємства металургійної, нафтогазової галузей та зв'язку. Цей рейтинг традиційно опублікували видавництво «Економіка» та «Инвестгазета» у рамках проекту, якому виповнилося десять років. За словами видавця Ігоря Ляшенка, дослідження показали, що в минулому році в українській економіці відчутних структурних і якісних змін не відбулося, але економіка стала відкритішою. Як і раніше, домінують промислові гіганти.

«Довгобуди», які ніхто не купить

«Довгобуди», які ніхто не купить

Український капітал уже наситився сировинною складовою і починає цікавитися інноваційно-інвестиційним бізнесом. Таку думку днями висловила віце-президент Української спілки промисловців і підприємців (УСПП) Тетяна Степанкова під час конференції про роль інтелектуальної власності для розвитку економіки. Є й інші причини такого інтересу до інноваційної проблематики. Це серйозні побоювання щодо конкурентоспроможності української продукції. На зовнішньому ринку, де обсяги нашого експорту останнім часом дуже скоротилися, можна відновити позиції, якщо товари будуть іншими — кращими, сучаснішими або й навіть унікальними. А проте сьогодні Україна посідає лише 86 місце з конкурентоспроможності своїх товарів у світі. З огляду на майбутній вступ нашої країни до Світової організації торгівлі, таке становище не обіцяє нашому товаровиробнику нічого доброго.

Всі статті рубрики