До Нового року протягнемо нівроку

До Нового року протягнемо нівроку

Несприятливі погодні умови, перманентний ріст цін на енергоносії роблять свою справу — дорожчають товари й продукти, що безпосередньо від цього залежать. Київський завод шампанських вин «Столичний» оголосив про збільшення відпускної ціни на свою продукцію з 1 травня 2006 року. «У першу чергу, зростання цін на шампанське зумовлене подорожчанням виноматеріалів, — розповіла «УМ» піар-менеджер заводу Олена Соловйова, — це все — наслідок несприятливих природних умов, які призвели до значного дефіциту шампанських виноматеріалів у країні. Також на підвищення ціни вплинуло подорожчання пляшки для шампанського. Подорожчали енергоресурси, це ж призвело до збільшення собівартості склотари, оскільки випуск пляшки — дуже енергоємне виробництво».

«Молоденький» борщик під суницю

«Молоденький» борщик під суницю

Традиційні свята — зірковий час для продавців різноманітних продуктів. Українці люблять смачно поїсти й завжди ретельно готуються до «мобілізації» святкових столів, запасаючись усім необхідним заздалегідь. Тим більше, коли йдеться про родинне свято — Великдень. Продавці, очікуючи на ажіотаж, звісно, піднімають ціни. «Традиційно через різке та нетривале збільшення попиту ціни на більшість «великодніх» продуктів піднімаються на 15—30 відсотків, — розповідає «УМ» Андрій Ярмак, головний спеціаліст із ринкової інформації Проекту аграрного маркетингу. — На хлібобулочні вироби, це, як правило, не впливає. На яйця та свинину ціни зростають найбільше, на молочні вироби — менше».

Всі статті рубрики