Нерухомість без прописки

Нерухомість без прописки

Другий рік у Черкасах триває боротьба за місцевий аеропорт. На барикадах, з одного боку, — Черкаська міська рада, а з іншого — приватна виробничо-транспортна компанія «Міжнародний аеропорт Черкаси». У 2003 році мерія уклала з цією компанією концесійну угоду, передавши їй в оренду майно аеропорту на 49 років. Щоправда, таку домовленість, зафіксовану паперами, незабаром вирішили розірвати. Ініціатором виступила міськрада, яка пояснила свій крок збитковістю та нерентабельністю аеропорту. Мерія вирішила повернути цей об'єкт у комунальну власність, і справа дійшла до суду.

Обіцяне вето

Обіцяне вето

Система державних закупівель завжди була темою для дискусій із політичним підтекстом. Ті, хто розгортав свою приватну комерційну справу за рахунок таких закупівель, отримали презирливе прізвисько — бізнес-тендеристи. А проте з такими речами не жартують. Звичайно, ця тема «з бородою» не варта того, аби говорити про неї з надмірним пафосом, однак, усе-таки, закупівлі, які робить держава, стосуються її життєвих інтересів. Те, що купують за бюджетні кошти у вражаючих масштабах, — це продовольство, одяг і взуття для армії, меблі для дитячих будинків і притулків для старих, зрештою, устаткування для державних підприємств тощо.

«Розкатали губу» на титанову губку

«Розкатали губу» на титанову губку

Завчасність висновків про успішне виведення економіки з «підпілля» засвідчує діяльність Запорізького титано-магнієвого комбінату (ЗТМК). Як повідомив департамент громадських зв'язків МВС України, посадові особи ЗТМК упродовж кількох років здійснювали моніторинг світових ринків у власних інтересах. Із врахуванням достовірної інформації про реальну вартість титанової губки спритники, перебуваючи на державних посадах, збували продукцію підприємства приватним фірмам за свідомо заниженими цінами.

Всі статті рубрики