Те, що насподі, — «от кутюр»

04.10.2005
Те, що насподі, — «от кутюр»

      «Знаєш, що відрізняє кріпосну селянку від справжньої жінки, — «умнічала» моя студентська подружка із Черкас, сусідка по гуртожитку на Ломоносова в тисяча дев'ятсот якомусь там дев'яностому році, — білизна. Справжня жінка ніколи не дозволить собі одягти на спід якісь рейтузи і зашитий ліфчик, хоч цього ніхто й не бачить». Десь почерпнута нею у вісімнадцять років мудрість, як показало життя, таки є правдою, тим паче надворі ХХІ століття — технології тобі передові, вибір білизни — за межами добра і зла: хоч під настрій, хоч під сукню, хоч під труси коханого; хочеш — утягуй, хочеш — збільшуй, хочеш — коригуй, а не хочеш — можеш взагалі не носити. Але навіщо відмовляти собі  в такому задоволенні, якщо  на жінку кожного сезону працюють армії дизайнерів, конструкторів, технологів, текстильників. Але увага!  З того часу, як перша в Україні дизайнерська колекція білизни, розроблена цілком пристойним дизайнером Олександром Васильєвим для Дому модної білизни A jour, сподобалася критикам на знаменитій французькій виставці Lyon, mode city, у нас з'явився  привід для гордощів за «українського виробника» і в цьому  секторі моди. Французькі експерти поставили Васильєва в один ряд із такими монстрами, які керують мейнстрімами  креативу всього світу, як Dior, Galliano, Nina Ricci, Sonia Rykiel, Bruno Banany, Calvin Klein, і особливо відзначили його трендовість, дизайнерську оригінальність — звичайно, поєднати прінти коміксів із вишивкою квітами і мереживом не кожен здогадається, і технологічність — поєднання в одному бюстгальтері двох пар чашечок і двох пар бретельок.

      Днями свою знамениту колекцію дизайнер Олександр Васильєв і співавтор колекції, конструктор білизни  Світлана Шанті (м.Хмельницький) показали в Києві. «Спіднє шоу» включало п'ять міні-колекцій, які демонстрували різні напрямки і тренди у світовій кон'юнктурі — «Хіпі-шик» (насичені й соковиті кольори, яскраві малюнки, рослинні і тваринні орнаменти, шнурівки, еластичні тканини під джинс, мереживо у стилі фольк) і «Сандаловий вітер»(коричневий, кораловий, зелений кольори, африканські принти, аплікація тасьмою на атласі) демонстрували модний напрямок на екстравагантну природу, етнічну екзотику. Чуттєвість, вишуканий еротизм, розкіш (балдахіни, будуари etc) символізувала  колекція Lady in red —   класичне поєднання червоного і чорного, атласу  і кружева, парча, прозора сітка для тих, хто любить кіно про фатальних жінок, — варто звернути увагу. Незайманість, цноту і ніжний вік представляла колекція «Фарфорові ляльки» — тут були пастельні кольори, ніжна смужка, дрібні квіточки, ненав'язливе мереживо, бантики, замочки, блискучі застібки. А в  «латинський шик»  можна не соромитися усі найбуйніші фантазії застосовувати, колекція COLORES DE LA VITA — це багато рюш, драпіровок, бантиків, тасьми, атласні стрічки, аплікація, кольори «вирви око» і так далі . Щоб запрошені на показ жінки не так приглядалися до целюліту на оголених моделях, організатори розбавляли шоу чоловічими номерами — чорношкірими барабанщиками і пістрявими танцюристами.

      Це був перший досвід співробітництва виробника білизни з дизайнером, і на цьому A jour не збирається зупинятися — крім Васильєва, вони планують запрошувати до співпраці й інших модельєрів. А крім показу, обіцяють доступність дизайнерської білизни в магазинах усіх великих міст України. Правда, один комплект від Васильєва і Шанті коштуватиме 40—50 у.о., але ж ви пам'ятаєте, що відрізняє справжню жінку від кріпосної селянки.

Валерія КОРЧЕВСЬКА.

Бiлизна вiд Олександра Васильєва.

  • Мода як демонстрація сили

    Починався Тиждень з порогу — навпроти входу в «Мистецький арсенал» куратор проекту Ukraine Inspired, дизайнер Федір Возіанов представив невелику колекцію casual–речей — футболки та світшоти з патріотичними принтами та написами. >>

  • Без шаблону

    Катя Возіанова — засновниця ательє Indposhiv, донька дизайнера Федора Возіанова — маже п’ять рокiв тому знайшла вільну нішу: чоловічі костюми на замовлення. Нудне радянське слово «індпошив» написала латиницею і взялася до роботи. Це тільки на перший погляд здається, що Brioni та Ermenegildo Zegna задовольнили потребу багатих чоловіків у пристойних ко­стюмах, а торгова марка «Михаїл Воронін» — не дуже багатих. >>

  • Ох ти ж і сукня!..

    Український тиждень моди, що проходив iз 9 по 13 жовтня, дав відчуття, що країна перебуває напередодні створення повноцінної fashion–індустрії. Є UFW — з традиціями, патріотизмом, професіоналізмом. Є нібито альтернативні модні Дні — проект маргінальний, проте амбіційний. Є Львівський fashion week, і в ці дні вперше пройдуть «кучні» покази в Харкові. >>

  • Скрипка вчить, як одяг шить

    Олега Скрипку в нас просто люблять. Здається, саме тому поява його в підсумковому дефіле на подіумі Українського тижня моди викликала шквал овацій. У кулуарах після закінчення першого дня Тижня, в якому Скрипка дебютував як дизайнер, більше критикували його колекцію, ніж захоплювалися. >>

  • Пішов 33–й Тиждень...

    33–й український тиждень моди наповнений ефектними заходами і медійними обличчями. 12 жовтня на подіум UFW вийдуть 12 телеведучих групи каналів «1+1» у вбранні від українських дизайнерів — і Лідія Таран, і Алла Мазур, і Данило Грачов, і Руслан Сєнєчкін, і Юлія Бориско, і Василіса Фролова. >>