На чім дорога стелиться

На чім дорога стелиться

Столичне метро невтомно підкидає своїм пасажирам нові сюрпризи: оновлює вагони і збільшує кількість ліній, виганяє торговців зі станцій та веде затяжні війни з жебраками, анонсує поліпшення сервісу та лякає киян підвищенням тарифів. Чого нам слід чекати від рідної «підземки» найближчим часом? Минулого тижня начальник Київського метрополітену Микола Шавловський та начальник Головного управління транспорту та інформатизації КМДА Іван Шпильовий зустрілися із журналістами, щоб відповісти на це запитання. Принагідно торкнулися й інших тем, пов'язаних із транспортом.

Пробки геть!

Пробки геть!

Об'єкт, який називають наймасштабнішим будівельним проектом столиці, має розв'язати болючу проблему Києва та зменшити нескінченні пробки на дорогах. І тішитись із цього будуть не лише автомобілісти, а й ті пасажири, які більше звикли пересуватись у вагонах метро, — разом із авточастиною тут мають з'явитися 6 новеньких станцій столичної «підземки». Мостовий перехід довжиною близько семи з половиною кілометрів матиме два яруси: на нижньому буде прокладено нову гілку метрополітену, на верхньому — автомагістраль із шістьома смугами. Саме за допомогою цього мостового переходу місто планує створити четверту лінію метро, яка з'єднає всю схему «підземки» за допомогою двох пересадочних станцій.

Тримай зайця!

Тримай зайця!

Статистика, яку веде управління Київського метрополітену, свідчить, що останнім часом «народні умільці» всерйоз узялися за фальшування магнітних проїзних та документів, які дають право на безоплатний проїзд під землею. Лише за перше півріччя цього року працівники «підземки» вилучили понад вісім з половиною тисяч підроблених документів, зокрема, 4522 студентські квитки, більше тисячі пенсійних посвідчень, 380 «ветеранських», майже 300 «чорнобильських», 240 посвідчень учасника війни і навіть півсотні — учасника добровільної народної дружини.

Всі статті рубрики