Укрпошта збирається значно підвищити тарифи на відправку листів і посилок

02.03.2017
Укрпошта збирається значно підвищити тарифи на відправку листів і посилок

Послуги Укрпошти вдарять по кишені.

Укрпошта, яка по всій Україні має у своєму розпорядженні більш ніж 11 тисяч поштових відділень, вирішила не відставати від інших у прагненні таки добити фінансово українців: поштарі готуються різко підвищити тарифи на свої послуги (відправку листівок, посилок, бандеролей тощо) — у середньому на 49,4 %.
 
Про це повідомили в Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
 
На засіданні були як представники профспілки, так і роботодавці —  вони «дружно» підтримали пропозицію Укрпошти про підвищення граничних тарифів.
 
Дивує, чому Нацкомісія з такою легкістю погодилася на всі умови Укрпошти й дала добро на збільшення граничних тарифів на пересилання поштових карток, листів, бандеролей та рекомендованих відправлень по Україні  на 59,6%, а посилок — на 22,0%. 
 
До слова, річні прибутки Укрпошти, за словами її ж гендиректора Ігоря Смілянського (призначеного навесні 2016-го  й обраного серед 48 претендентів) — становлять 1 млрд. грн. на рік, а місячна фіксована ставка самого пана Смілянського (екс-співробітника американського офісу аудиторської компанії KPMG), за даними на літо 2016 року, складала близько 333 тис. грн.
 
Тож ця шанована організація, з оновленим керівним менеджментом із восьми осіб у вересні минулого року, явно живе не бідно.
 
Навіщо ж зараз влаштовувати чергове «пресування» населення ще й зі свого боку (в поштовій царині. — Ред.) — незрозуміло!    
 
Єдине, що втішає у черговому «сюрпризі», так це те, що рішення Нацкомісії відправлять на держреєстрацію до Міністерства юстиції, і, можливо, хоч там заступляться за пересічного українця, заблокувавши цю ініціативу.
 
У протилежному випадку — рішення набуде чинності  з дня його офіційного опублікування.
 
Невже шановні боси з Укрпошти не розуміють, що якщо їхні мрії щодо захмарного підвищення тарифів на свої послуги таки най­ближчим часом втілять у життя, то чи не стане це початком кінця їхньої діяльності.
 
Адже зараз на ринку поштових відправлень чимало фірм (на кшталт «Нова пошта», «Делівері» та ін.), чиї послуги в багатьох сферах перетинаються з укрпоштівськими, і сервіс у них, а подекуди й ціни, значно привабливіші.