Олександр Кривошеєнко: Ми можемо собі дозволити не «гвалтувати» наших радіослухачів

Олександр Кривошеєнко: Ми можемо собі дозволити не «гвалтувати» наших радіослухачів

Найоперативнішим серед усіх засобів масової інформації традиційно вважають радіо. Передати новину в прямий ефір радійники можуть навіть по мобільному. Це телевізійникам ще треба морочитися з картинкою, а газетярам «виписати» текст... Починаючи із березня цього року, «Радіо Київ» мовить на частоті 98 fm. Утім її керівництво вже зараз переконує, що саме його журналісти повідомляють про київські новини першими, а слухачі в прямому ефірі дізнаються від столичних чиновників те, заради чого раніше оббивали високі пороги. Проте мало хто з мешканців столиці знає, що це ефемрадіо існує на його гроші. Відповідати ж на всі гострі питання, які цікавлять киян не завдання, а обов'язок радіостанції. Про це наша розмова з директором «Радіо Київ» Олександром Кривошеєнком.

Екскурсія за 30 секунд

Екскурсія за 30 секунд

Київ швидкими темпами причепурюють до «Євробачення 2005». Адже крім того, що в столицю України приїде більше ніж 14 тисяч іноземних туристів, його ще й покажуть усій Європі. Так, голова Державної туристичної адміністрації Валерій Цибух в інтерв'ю «УМ» заявив, що від цієї події його відомство чекає величезних прибутків в економіку України та збільшення охочих подивитися Київ. І... вже знімає рекламу, присвячену столиці. «Ми бачили, як Туреччина рекламувала Стамбул, коли після виступів учасників на весь світ показували найкрасивіші місця. Тому зараз разом із телевізійниками готуємо відеоролики про Київ і різні мальовничі куточки України», — поділився Валерій Іванович. І додав, що зараз уже готові три рекламні фільми по 30 секунд кожний. Усього ж їх буде шістдесят.

Всі статті рубрики