Біла й темна історії

Біла й темна історії

У Музеї театрального, музичного та кіномистецтва України відкрилася виставка «Новий рік. Ми сильні — поки ми пам’ятаємо». Її автор — художник, фотограф та перформер Вальдемарт Клюзко, який живе і працює на два міста — Київ та Нью-Йорк — став широко популярним у мистецькому середовищі після цьогорічної масштабної інсталяції HOME EAST у США.

Друге дихання стосунків

Друге дихання стосунків

Днями на великі екрани в Україні виходить стрічка «Біля моря» — третя режисерська робота володарки премії «Оскар» Анджеліни Джолі-Пітт, яка одночасно є сценаристом та продюсером фільму. За її визначенням, «Біля моря» — «це історія про стосунки, зруйновані втратою, про силу кохання та про шлях до зцілення і прийняття».

Коли Бог — у Брюсселі

Коли Бог — у Брюсселі

У прокат вийшов епатажний фільм «Надновий заповіт» бельгійського режисера Жако ван Дормеля. У цій комедії біблійна доктрина надає фільму претензійності та розпалює цікавість глядачів. Насправді ж стрічка більше схожа на дотепний підручник із соціології, аніж із релігієзнавства.

Жити-горювати і творити

Жити-горювати і творити

Коли жінка втратила на війні чоловіка й сина, віднесла полотно, що припасла на вишиванку одному з них, до сільської художниці Катрі Білокур — щоб намалювала на пам’ять про загиблих картину. Це переказ про історію створення «Колгоспного поля» (1948-1949) — однієї з трьох картин українки з Богданівки, що були в експозиції радянського мистецтва на міжнародній виставці в Парижі у 1954 році.

Всі статті рубрики