Юань, а не гривня

Юань, а не гривня

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Шкода, що Китай випереджає Україну, та й не тільки її. Китайська команда завоювала друге місце на Олімпійських іграх, китайська економіка (за ВВП) є другою у свiтi, от–от вийде на першу позицію. Старші люди пам’ятають, як у радянські часи китайці приїздили в українські інститути навчатися, стажувалися на наших підприємствах. Ми сміялися, коли китайці ганяли горобців, виплавляли у сільських домнах нікудишній чавун. З того часу Китай зробив гігантські кроки вперед, а Україна посунулася назад. Нині ми купуємо китайський ширвжиток, присмачуємо китайським часником наше (поки що) сало; минулого року, як згадали про гречаники («гоп, мої білі»), гречку довелося купувати в Китаї. (У поточному році уряд зумів забезпечити виборців власною гречкою). А зовсім недавно Китай позичив нам долари, щоб ми закупили його технології та обладнання для енергетики. А що ж ми? Ми продукуємо необроблений низькоякісний метал і «робимо ракети» (лишився ще спадок поки що).

Заплатив — і їдь спокійно!

Заплатив — і їдь спокійно!

Один долар, вкладений у фото– і відеофіксацію ситуації на дорогах, дає 30 доларів економічного ефекту. Один долар, вкладений в інформаційну програму щодо застосування ременів безпеки на автомобілях, заощадить державі 20 доларів. Такі цифри оприлюднив днями президент «Асоціації безпеки дорожнього руху» Михайло Берлін. Болюча проблема, коли показник аварійності в Україні у 2—2,5 раза вищий, ніж у Європі й США, ймовірно, може зрушитися з мертвої точки: до її вирішення долучилися зацікавлені структури — страховики. Меморандум про співробітництво підписали Моторне страхове бюро та Асоціація безпеки дорожнього руху.

Всі статті рубрики