«Закарлюка» за 150 тисяч

23.11.2011
«Закарлюка» за 150 тисяч

У цiй мушлi «зашифрованi» море, гори та багата iсторiя Криму.

Туристичний логотип Криму офіційно затвердили на останньому пленарному засіданні парламенту півострова, хоча його вже півроку використовує тутешнє Міністерство курортів і туризму. Відтепер імідж Криму як «стабільного та інвестиційно привабливого регіону» формуватиме різнобарвний завиток у формі мушлі–спіралі з підписом під ним «Крим — перлина світу» російською та англійською мовами (українській мові місця на логотипі української перлини чомусь не знайшлося). Як пояснив депутатам голова Республіканського комітету з інформації Вадим Волченко, він графічно символізуватиме поєднання природних умов, культури та історії півострова (а розробники додають, що завитки їхньої мушлі та її кольори також символізують море, гори й унікальний рослинний світ Криму). Мовляв, усі стандарти логотипу, кольорова лінійка і шрифти унікальні і цілком прийнятні «як фірмовий стиль автономії» для діловодства, зовніш­ньої реклами, сувенірної продукції тощо.

Але депутатська зала не відразу збагнула весь творчий задум розробників — маловідомої дизайнерської фірми з Києва, роботу якої визнали кращою з–поміж 300 учасників конкурсу з призовим фондом 150 тисяч гривень. Лише з другої спроби (і то після нагадування спікера Володимира Констянтинова, що проект попередньо знайшов підтримку в профільній комісії) народні обранці зрештою погодились із запропонованим варіантом «закарлюки».