«Я вернувся домів»

«Я вернувся домів»

28 квітня в інтернет–мережі розпочало мовлення унікальне «Гади Радіо», ефір якого повністю присвячено музичній творчості «Братів Гадюкіних» та учасникам грандіозного триб’ют–концерту (тобто концерту–присвяти), що стане своєрідною даниною пам’яті лідера і вокаліста гурту Сергія Кузьмінського, який два роки тому пішов iз життя. Концерт відбудеться 3 червня у київському Палаці спорту за участю музикантів оригінального складу «Братів Гадюкіних», які виступатимуть разом iз найпопулярнішими українськими командами. Із власними кавер–версіями найвідоміших хітів «Гадів» виступить майже весь перший ешелон вітчизняної рок–сцени: «Воплі Відоплясова», «Океан Ельзи», «Танок на Майдані Конго», «Бум бокс», «Мандри», «ТІК», «Перкалаба», «Дахабраха», «Кому Вниз», «Гайдамаки», «Гуцул Каліпсо», «Флайза», «Димна суміш», «Mad heads XL», «The Вйо» та білоруси «Ляпіс Трубецькой». Нещодавно до списку учасників проекту «Я вернувся домів» додалися «Піккардійська терція», «Плач Єремії», «Мертвий півень», «Брати Карамазови». Зараз готується унікальний альбом–збірка із кавер–версіями на пісні Сергія Кузьмінського у виконанні всіх запрошених команд. Цей диск отримає безкоштовно кожний глядач перед початком концерту.

Воїн. Митець. Альбом

Воїн. Митець. Альбом

Незважаючи на шабаш радянської ідеології та несприятливу політичну кон’юнктуру, в Україні знаходяться ентузіасти, які дбають про пам’ять героїв і достойне вшанування їхньої спадщини. Альбом «Ніл Хасевич: Воїн. Митець. Легенда», що вийшов друком у луцькому видавництві «Терен», має стати окрасою книжкової полиці для людей, котрі цікавляться історією визвольних змагань, а також шанувальників образотворчого мистецтва.

Веніамін Смєхов: До Атоса ставлюся з великою ностальгією

Веніамін Смєхов: До Атоса ставлюся з великою ностальгією

Веніамін Смєхов найбільше за все не любить переповідати історію про те, як він був Атосом, і коли йому приписують зовнішню схожість із відомим американським актором Майклом Дугласом. Свою дратівливість з цього приводу актор маскує в’їдливим, хоча і не злим сарказмом, після чого терпляче доводить своє вміння бути не настільки трагічно–похмурим, як граф де ля Фер, і не менш самобутнім, як голлівудський колега. Принаймні так було у Харкові, куди Веніамін Борисович нещодавно приїздив презентувати свою тритомну літературну працю, що містить і спогади митця про життя, і його сміливу спробу приміряти на себе роль серйозного драматурга.

Всі статті рубрики