Криза голосу

Криза голосу

Дивне відчуття омани залишилося після перегляду першого півфіналу «Євробачення–2010». Заздалегідь було відомо, що, згідно із жеребкуванням, вівторкового вечора вийдуть на сцену норвезького стадіону «Telenor Арена», розташованого у передмісті Осло, слабші учасники конкурсу. Але мало хто сподівався на те, що їхні живі виступи прирівнюватимуться до національного відбору, проведеного нашвидку Першим Національним у студії Савіка Шустера. Можливо, причиною невидовищності стали нові правила конкурсу. Адже після того як країни визначилися зі своїми представниками, європейська мовна спілка повідомила, що в Осло під час виступів забороняються екрани, велетенські декорації та інші елементи техногенної екстравагантності. Мабуть, європейцям допекло минулорічне «Євробачення» в Росії з матрьошками, маршируванням військ, цирковими виступами і зловживанням новими технологіями.

Український слід у Пермі

Український слід у Пермі

До 10 липня у Пермському музеї сучасного мистецтва експонується виставка сучасних українських художників «Якщо\Если\If». Куратором збірної солянки образотворчих робіт останніх 15 років виступила російська мистецтвознавець, член–кореспондент Академії мистецтв РФ, шеф–редакторка сторінки мистецтва он–лайн ресурсу OpenSpace.ru Катерина Дьоготь, яка знайомиться з українським артом переважно в PinchukArtCentre, куди московську гостю запрошують на кожен вернісаж. Підтримав ініціативу знаної кураторки ще один любитель українського мистецтва, який виявився ще й засновником Пермського музею сучасного мистецтва, галерист Марат Гельман. Він надав і роботи з власної колекції, які склали розділ «Історії» — це переважно живопис Олександра Ройтбурда та фотографії харківської школи кінця 1980–х — початку 90–х років.

Кіно й попкорн

Кіно й попкорн

«Наша мета — зробити третій, четвертий кінофестиваль і, можливо, на п’ятому отримати клас «А», — амбіцій організаторам Київського міжнародного кінофестивалю не позичати. Минулого року на дебют свого дітища вони запросили ексцентричного британського режисера Пітера Грінуея на голову журі. Цього ж року головувати серед суддів буде Отар Іоселіані, відкривати фестиваль мала його картина «Шантрапа», яка тільки–но відбула світову прем’єру на фестивалі в Канні, а локацією церемоній відкриття і закриття обрали Палац «Україна» (сам фестиваль триває з 25 травня по 1 червня). Від цього усього, мимоволі складається враження, що КМКФ намагається догнати і перегнати «Молодість», але все щось заважає реалізувати благі наміри.

Всі статті рубрики