На другий погляд

05.11.2009

Катастрофу, яка сталася 22 серпня 2006 року, коли за 45 кілометрів від Донецька впав літак Ту­154 російських «Пулковських авіаліній», що летів рейсом «Анапа—СанктПетербург», розслідують знову. Цим займеться слідче управління СКП РФ Петербурга із залученням фахівців Міждержавного авіаційного комітету (МАК), організації країн СНД із регулювання цивільної авіації.

Нагадаємо: внаслідок катастрофи загинули 160 пасажирів і 10 членів екіпажу літака. Слідство, яке вели прокуратура СанктПетербурга та МАК, закінчилося у 2007 році висновком, що в аварії літака винен екіпаж на чолі з командиром Іваном Корогодіним, який порушив правила керування літаком у складних погодних умовах. З того часу громадська організація родичів загиблих у цій катастрофі — «Перерваний політ» — наполегливо добивалася перегляду результатів слідства. У своєму зверненні до російської Генпрокуратури рідні загиблих заявили: «ніхто не може позбавити нас права на достовірну інформацію про те, як і чому загинули наші діти, і вводити нас в оману проведенням некваліфікованих поверхових експертиз». На їхню думку, провина за катастрофу літака лежить не лише на його загиблому екіпажі, а й на «конкретних посадовцях, відповідальних за низку подій», які при­звели до катастрофи.

Генеральна прокуратура РФ, розглянувши клопотання родичів загиблих, вирішила, що її розслідування «проведене неповно, процесуальне рішення прийняте незаконно». У листі Генпрокуратури РФ, який оприлюднила організація «Перерваний політ», зазначається: «Можливий висновок, що до катастрофи призвели конструктивні та аеродинамічні особливості Ту­154, про які екіпаж не був достатньо поінформований», оскільки «в інструкції з льотної експлуатації не достатньо чітко викладені особливості пілотування в турбулентній атмосфері при звалюванні літака». Зазначається також, що до аварії можуть бути причетними і працівники наземних служб, які «не забезпечили екіпаж оновленими метеозведеннями, які б попереджали про фронтальні шквали, грози, сильний град, підвищення межі хмарності, та не повідомили про несправність метеорологічного радара в Харкові». Усе це, на думку слідчих, не дало можливості екіпажу літака правильно скерувати машину в екстремальних умовах.

  • «Як тебе не любити, Києве мій!»

    Щорічно в останній тиждень травня жителі столиці святкують День міста. Свято чекатиме буквально на кожному кроці y центрі міста, адже цього року програма заходів нараховує 35 різних художніх, культурно-освітніх і спортивних подій. >>

  • Кровна залежність

    У жінки, яку покусали собаки в Миколаєві, медики діагностували гостру крововтрату і хронічний сепсис, який є прямою загрозою для життя. Їй терміново потрібно кілька сеансів переливання крові. Лікарі просять усіх небайдужих городян надати допомогу і здати кров. Нагадаємо, потерпілій через отримані травми ампутували праву руку. >>

  • «По-моєму, чувак, нас кинули»

    Невідомий нещодавно виманив майже 40 тисяч грн. за уявне пальне у 67-річного фермера із Золочівського району Львівщини. З цього приводу ошуканий чоловік звернувся в поліцію. >>

  • Конвеєр репресій

    Учора в Сімферополі й Алупці окупованого Криму відбулися чергові обшуки у будинках кримських татар. За словами адвоката Еміля Курбедінова, у більшості випадків, затриманих людей у масовому порядку відвозять до так званого «Центру «Е» у місто Сімферополь (центр боротьби з екстремізмом при МВС Росії). >>

  • «Херсон» наснився

    У ватажка терористичної «ДНР» Олександра Захарченка вочевидь сталося сезонне психічне загострення. Інакше, як пояснити його чергове словоблуддя: мовляв, бойовики «можуть претендувати на Херсонську область й інші населені пункти». >>