У «Вiдiвано» на диванi...

11.03.2004
У «Вiдiвано» на диванi...

Так починається ранок сучасного чоловiка.

      «Весна прийде, весна вгамує» — хіт Скрипки актуальний ще й досі, тільки чи вгамує? Більше скидається на те, що весна тільки розпалює бажання, у тому числі й бажання рядитися в нові строї, оновлювати життя і гардероб, кавовий маршрут і супутників-співрозмовників. Якщо восени сезонні дефіле слугують більше за терапію, то навесні намагання «змінити шкіру» — це звичайне дитяче мавпування природи. Торгова марка VD-one поспішила першою відкрити модний сезон-2004, і влаштувала в клубі «Сейф» вечірку-показ нової колекції чоловічого одягу. Звичайно, ті, хто не потрапили на показ, втратили багато — насамперед задоволення від блискучого шоу, поставленого хореографом Дмитром Коляденком і показаного хлопцями із балету «Арт-класік», але з точки зору прагматичності ніхто не постраждав — нова колекція уже висить у фірмових магазинах.

      Промислова колекція є такою навіть в Африці, а фішка, як завжди, полягає не в тому, що на тобі одягнуте, а в якій послідовності і як ти це носиш. Танцівники балету «Арт-класік» продемонстрували близько 20 образів чоловіків, одягнутих від VD-one: від мачо гангстерського типу до респектабельних яппі, від дискотечних хлочиків до простецьких матросів, від пристрасних героїв-коханців до апологетів консервативного стилю. Основним елементом сценографії на показі слугував диван, на якому на початку втомлений сонцем молодик вальяжно валявся у шовковому халаті. Потім перевдягнувся у статусний костюм і пішов собі у банк чи офіс. До речі, діловий костюм знову реабілітований в очах українців, і кількість новозбудованих ділових центрів у найбільших містах, не в останню чергу, вплинула на цю тенденцію. А на самі костюми впливати важко — варіюється тільки ширина смужки, її колір — консерватори виберуть сіру і білу, модники — малинову або бежеву, та тканина. На найближчий сезон VD-one створив багато полегшених варіантів костюмів і піджаків — із льону, бавовни, віскози. Для дискотек і вуличних збіговиськ торгова марка підготувала яскраві плетені шапочки, майки, лапаті сорочки, особливо актуальними, на думку дизайнерів VD-one, буде цього літа символіка московської Олімпіади-80, в усякому разі олімпійський ведмідь і 5 кілець — такий ментальний привіт із минулого, а дві інші теми — радянські поштові марки тієї Олімпіади і герби — це взагалі чудовий привід для вуличного знайомства: «А не скажете, що за геральдичний знак зображено на вашому лівому рукаві?»

      На дивані два хлопці матроської поведінки танцювали «Яблучко» і на дивані ж томний закоханий романтик страждав під французьку мелодію, у різних позах на ньому фотографувався початкуючий нарцис, але це не найскладніше, що доводилося робити того вечора моделям. Вони курили, стоячи на руках, жонглювали, і навіть, за сценарієм, робили спробу демонструвати стриптиз. Талановито підійшли до показу директор торгової марки VD-one Валерій Родін та хореограф Дмитро Коляденко, 60 одиниць колекції в такому вигляді здавалися до безкінечності різноманітними.

      Є, є ще дизайнери, для яких повсякденний чоловічий одяг є предметом творчих фантазій, і, одягнувшись у промислову колецію від VD-one, чоловіки не ризикують влитися у стрункі ряди сірих гвинтиків похмурої цивілізації. А ким вони себе бачать — мачо чи чмо, залежить від темпераменту...