Докричатися до Огайо

Докричатися до Огайо

Кіноімпреза, яка за незначний час надійно «застовбила» своє місце в культурному процесі країни, цього року облаштовує свою штаб–квартиру в Українському домі. Як завжди, будуть задіяні й інші майданчики, де відбуватимуться презентації нових фільмів. Ця найцікавіша для кіномана сторінка Форуму обіцяє бути особливо насиченою. У списках кіноновинок — «О, щасливчик!» (компанія StarMedia), «Владика Андрій» (режисер О. Ярчук), «Богдан Хмельницький» (Національна кіностудія ім. О. Довженка), «Кастинг» (режисер О. Шапіро), «Червоні перли кохання», який презентуватиме кінокомпанія «Аврора»... Кінокритики ж із особливою цікавістю чекають на стрічки, що викликали неабиякий інтерес ще на рівні ідеї — «Ілюзія страху» Олександра Кирієнка, сценарій до якого написав Олександр Турчинов, та «Лас Менінос» Ігоря Подольчака, який до власного кінодебюту встиг зажити слави знаного українського художника. Прем’єра картини Подольчака, яку знімав чи не найвідоміший на сьогодні українсьий оператор Сергій Михальчук, відбулася на цьогорічному Роттердамському кінофестивалі.

ЄС доби Середньовіччя

ЄС доби Середньовіччя

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Сучасний український читач стає свідком вельми динамічного розвитку науково–популярної літератури, яка майже зникла за розпаду радянської системи книговидання. Плюси та мінуси цього процесу ілюструє третій том амбітного проекту «Історія великого народу». Книга «Украина–Європа: хронология развития (1000—1500)» намагається «передати враження про неосяжну цілість», як сказав би британський аналітик історії Норман Дейвіс.

«Ми — голос тих, кого вбили»

«Ми — голос тих, кого вбили»

«Коли всесвітньо відомих польських режисерів Романа Поланського і Кшиштофа Зануссі запитували, звідки йде їхнє коріння таланту, вони відповідали: «Всі ми народилися від Анджея Вайди». І сьогодні представити свою нову картину «Катинь» до нас приїхав батько кінематографії, легендарний режисер Анджей Вайда», — зауважив перед прем’єрою директор Української кінофундації Андрій Халпахчі.

Всі статті рубрики