«Україна молода» продовжує проєкт по медіаграмотності «Читай. Аналізуй. Розумій» для старшокласників і учнів профтехучилищ, яким це допоможе професійно протидіяти пропаганді та фейкам.
В рамках проєкту пропонуємо вашій увазі урок 3. Особливості маніпуляцій у соціальних мережах.
Медіаекспертка Інституту демократії імені Пилипа Орлика Олена Самойленко розповідає не лише про маніпуляції в соцмережах, але й про інформаційні віруси та як їх розпізнавати.
Соцмережі – місце, де можна задля досягнення своїх цілей використовувати емоції, а саме емоційний стан людини, є тлом, на якому нею стає легко маніпулювати. Бо особливістю роботи мозку є те, що коли вмикаться емоційна складова інтелекту - вимикається раціональна…
Фейкові новини спеціально написані так, щоб викликати в нас сильні емоції, найпоширенішими серед яких є гнів, страх, очікування, довіра, здивування, печаль, радість та огида.
Детальніше про інформаційні маніпуляції можна дізнатися у відеолекції:
У масштабній програмі «Re:Cover Campus and Conference» від Європейського центру свободи преси (ECPMF), ІРПП (Інституту розвитку регіональної преси) та проєкту «Голоси України», що поєднала понад 200 медійників із України, Польщі та Німеччини. >>
Впродовж усіх років, відколи проблема медіаграмотності стала в Україні актуальною, всі потуги на її вирішення в основному були зосереджені на молодіжній аудиторії. >>
Легендарний журналіст, перший головний редактор і творець тижневика «Дзеркало тижня» Володимир Мостовий помер на 77-му році життя у четвер, 9 листопада. >>
У різному віці особистість використовує різні види медіа: книги друковані та аудіо, комікси, мультфільми, художні та документальні фільми, комп’ютерні ігри, журнали, радіо, телебачення, соціальні мережі, цифрові платформи. >>