Народний дизайнер

Народний дизайнер

У глядачів Першого національного є реальна загроза підсісти на голку прямих ефірів — цього тижня їх буде цілих три: півфінал (18.05) і фінал (20.05) «Євробачення», а також тригодинне фешн-шоу — конкурс круїзних колекцій «10\10» (21.05). Конкурс проводиться втретє, у 2004 і 2005 роках — у рамках Міжнародного фестивалю моди «Київський подіум», а цього року — як самостійна акція. Інтрига модного змагання і накал пристрастей закручуються навколо головного призу конкурсу — автомобіля «Рено». Позаминулого року червоне авто виграла Діана Дорожкіна, минулого — ключі від білого «Рено» отримав Андре Тан, але і перший, і другий рази і публіка, і дизайнери (природно!) залишалися незадоволеними рішеннями журі. Хоч суддівські мантії і приміряли на себе такі авторитети в галузі моди, як Пако Рабанн, Валентин Юдашкін, Вікторія Андрієвська, Серж смолін, Михайло Воронін. Минулого року президент «Київського подіуму» Олександр Соколовський сказав, що більше конкурсу «10\10» не буде, але щось змінилося «на бекстейджі», і в травневому календарі модних подій знову надибуємо конкурс круїзних колекцій «10\10». Проте тепер головний біль визначення переможців перекладено на народ — глядачі Першого національного sms-голосуванням мають визначити щасливого власника нового «Рено». За словами голови оргкомітету конкурсу Лани Роксі, принцип голосування буде таким самим, як і на «Євробаченні», і в прямому ж ефірі буде оголошено переможця.

Я свою Анталію впізнаю по талії

Я свою Анталію впізнаю по талії

Весна — гаряча пора не тільки для хліборобів, а й для туристичної галузі. З 15 травня у теплих краях починається конкурентна боротьба за «туриків», у хід іде будь-яка зброя — домальовані до 5 додаткові зірочки на буклетах, нові суперсучасні апарати для боротьби з целюлітом (мінус три розміри за 10 сеансів — стверджують у спа-салоні), навчені в найкращих готелях світу кухарі, вигадлива анімація, шоп-тури на золоті базари, екзотичні екскурсії, власні гольф-клуби. Засновник мережі фешенебельних готелів Papillon на Анталійському узбережжі Туреччини Мустафа Назік цього року вирішив ударити по конкурентах важкою артилерією — 1 мільйон доларів запланував витратити на розважальні зіркові шоу. Скажімо, 5 травня в Papillon Zeugma Hotel виступала група ВІА ГРА, на літо заплановані концерти «Фабрики», Іраклія та інших російських зірок — 50% відпочиваючих в Анталії — «русскоговорящєє СНГ». У цей же рядок бюджету був вписаний і Фестиваль української моди, що відбувся 8 і 9 травня.

Всі статті рубрики