«Луї» звабив Ліндсей

14.03.2006
«Луї» звабив Ліндсей

Ліндсей Лохан.

      Коли нещодавно у пресі з'явилися чутки про те, що улюблениця підлітків, зірка фільмів «Погані дівчатка» і «Шалена п'ятниця» Ліндсей Лохан стане «обличчям» модного дому «Шанель», кутюр'є фірми Карл Лагерфельд заперечив це ледве не з обуренням. Мовляв, «Шанель» — серйозний бренд для серйозних жінок, тому й для реклами воліє обирати не дівчаток, а реалізованих і «зріліших» жінок. Приблизно таким правилом раніше керувався й будинок «Луї Віттон», орієнтуючись переважно на солідних клієнток (одна наша Юлія Тимошенко чого варта!). Однак тепер знаменитий — насамперед своїми дорогущими сумками — дім кардинально міняє концепцію, плануючи залучити до своєї клієнтури якомога більше молоді. Саме тому новим «обличчям» марки «Луї Віттон» обрав... 19-річну Ліндсей Лохан.

      Як сказано у прес-релізі компанії, Ліндсей представлятиме колекцію осінь-зима/2006—2007. Нагадаємо, раніше «основною» зіркою «ЛВ» була Ума Турман (зараз їй 37), а потім фірма пішла «по нисхідній», запрошуючи на роль свого «обличчя» щоразу молодших жінок — Жизель Бюндхен, Скарлетт Йоханссон, Дарію Вербову і, нарешті, Ліндсей. Як пояснює головний дизайнер «Луї Віттон» Марк Джейкобс, він збирається запустити рекламну кампанію у «молодіжному й веселому» стилі. Хоча, якщо чесно, міс Лохан зараз відповідає цьому стилю дещо менше, ніж раніше. Після того як Ліндсей вирішила позбутися своїх звабливих форм і перетворитися на стандартну голлівудську тараню, змордувавши себе до краю дієтами, вона якось ураз постаршала й подорослішала. Втім кумиром тінейджерів вона залишається так чи інакше.