Фонд державного майна України не відступить від своєї позиції з розірвання договору купівлі-продажу Чорноморського суднобудівного заводу і буде жорстко відстоювати цю позицію в суді. Про це заявила у Києві керівник приватизаційного відомства Валентина Семенюк на зустрічі з міським головою Миколаєва Володимиром Чайкою та членами Комітету порятунку Чорноморського суднобудівного заводу. У випадку з ЧСЗ у держави є єдиний важіль для відстоювання своїх інтересів — це звернення до суду. За словами Валентини Семенюк, Фонд вживатиме всіх заходів і використовуватиме всі можливості, аби захистити й інтереси держави, й людей, які працюють на підприємстві. Представники миколаївської делегації наголосили на тому, що на підприємстві склалася вкрай критична ситуація, а його фінансово-економічний стан вкрай незадовільний.
Тим часом власник заводу російський підприємець Ігор Чуркін захищається огульними звинуваченнями на адресу всіх і вся, стверджуючи, що знає імена тих, хто хоче «знищити ЧСЗ як суднобудівне підприємство». Хоча говорити «про можливе» знищення заводу не слід: його вже майже знищили. Коли в 2003 році Фонд держмайна оголосив про намір приватизувати Чорноморський суднобудівний завод,то рішення мотивували тим, що заводу потрібен стратегічний інвестор. Миколаївців тоді насамперед здивувала нереально низька ціна за контрольний пакет акцій холдингу. ДАХК «ЧСЗ» поєднувала сім дочірніх підприємств і шість різнопрофільних товариств з обмеженою відповідальністю. Статутний фонд холдингу на момент приватизації становив 129 млн. 195 тис. грн. Фонд держмайна пояснював дешевизну об'єкта масштабністю інвестзобов'язань майбутнього власника. Договір купівлі-продажу 90,25-відсоткового пакета акцій ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» було укладено між Фондом держмайна і ВАТ «Миколаївська малотоннажна верф» 7 жовтня 2003 року на суму 119 млн. 305 тис. грн.
Наприкінці липня 2004 року прокуратура Миколаївської області здійснила перевірку заводу. У результаті виявилося, що на підприємстві завантаженість виробничих потужностей становить близько 8 відсотків, а діяльність із будівництва суден припинено.
Як зазначалося в офіційному листі Фонду, «новим керівництвом ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» розроблено проект програми завантаження виробничих потужностей на період до 2010 року, але жоден iз контрактів досі не реалізується». Відтоді й розпочалася судова тяганина. ФДМУ намагається в такий спосіб добитися розірвання договору купівлі-продажу пакета акцій ЧСЗ і поверненні його в держвласність у зв'язку із невиконанням новими власниками підприємства взятих на себе інвестзобов'язань.