ПОВІДОМЛЕННЯ

10.05.2024
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується прог-
рамними  засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)
 
7901
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається  суб’єктом господарювання) 
 
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
 
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»
код ЄДРПОУ 41946011
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
04080, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 20
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи — підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи1.
 Планована діяльність, її характеристика.
«Реконструкція ділянки ПЛ 110 кВ «ДТЕЦ-Княжичі», «ДТЕЦ-Бровари» із заміною проводу від ДТЕЦ до оп.46 в м. Києві»
Вид будівництва: Реконструкція.
В межах відведеної земельної ділянки передбачено заміну існуючих опор 110 кВ №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45. Реконструкція ЛЕП планується у вигляді (далі — ПЛ 110 кВ) шляхом заміни проводу підвищеної пропускної здатності та грозотросу на оптико-волоконну лінію зв’язку. ПЛ-110 кВ буде проходити в межах міста Київ. 
Довжина траси ПЛ-110 кВ складає 8,76 км
Технічна альтернатива 1.
Реконструкція існуючої ПЛ-110 кВ шляхом заміни проводу та грозотросу з прокладанням кабелю ОКГТ на опорах ПЛ-110 кВ
Технічна альтернатива 2.
Реконструкція існуючої ПЛ-110 кВ шляхом заміни проводу на кабельну лінію 110 кВ (далі — КЛ-110 кВ) з прокладанням ВОЛЗ в одній траншеї з КЛ-110 кВ довжиною 8,76 км. КЛ-110 кВ виконується одножильними кабелями з ізоляцією із зшитого поліетилену, які прокладаються в землі в поліетиленових трубах. Для організації диспетчерського зв’язку та забезпечення його надійної роботи передбачено прокладання окремого оптичного кабелю зв’язку (ВОЛЗ) в окремій поліетиленовій трубі.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
 Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
м. Київ, вул. Павла Усенка, територія Державного ботанічного заказника місцевого значення «Рибне».
Реконструкція існуючої ПЛ-110 кВ шляхом заміни проводу та грозотросу з прокладанням кабелю ВОЛЗ на опорах ПЛ-110 кВ
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. 
м. Київ, вул. Павла Усенка, територія Державного ботанічного заказника місцевого значення «Рибне».
Реконструкція існуючої ПЛ-110 кВ шляхом заміни проводу на кабельну лінію 110 кВ (далі — КЛ-110 кВ) з прокладанням ВОЛЗ в одній траншеї з КЛ-110 кВ довжиною 8,76 км.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Реалізація планованої діяльності з реконструкції ПЛ-110 кВ спрямована на досягнення виключно позитивного соціально-економічного ефекту для м. Київ. 
Реконструкція передбачає впровадження найбільш сучасних методів експлуатації для забезпечення зручних та безпечних умов праці експлуатуючого персоналу, високого рівня технологічних процесів та якості будівельно-монтажних робіт, дотримання вимог екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища.
Введення в експлуатацію ПЛ-110 кВ забезпечить більш надійне та якісне електропостачання об’єктів м. Київ. Також, це дозволить приєднати додаткових споживачів з більшими потужностями в промисловості, які будуть з’являтися у майбутньому.
Тому плановане будівництво позитивно відобразиться не тільки на існуючій економічній ситуації м. Київ, а також відкриє у подальшому нові можливості та перспективи для розвитку економіки та створення додаткових робочих місць для працездатного населення.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Плановане будівництво направлене на підвищення якості та надійності електропостачання об’єктів м. Київ. Передача електричної енергії здійснюватиметься від існуючої підстанції «Княжичі», «Броварська» та «ДТЕЦ».
Повітряна лінія напругою 110 кВ розташовуватиметься в межах м. Київ. Довжина траси ПЛ-110 кВ складає 8,76 км.
ПЛ-110 кВ виконуватиметься сталеалюмінієвим проводом АС-240/32.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1
Враховуючи те, що траса ПЛ-110 кВ розташовуватимуться по порушених землях, то екологічні та інші обмеження планованої діяльності пов’язані із дотриманням охоронних зон поблизу наявних ліній електропередачі, ліній зв’язку, систем водопостачання і водовідведення, інших інженерних комунікацій. У разі необхідності видалення зелених насаджень необхідно врахувати вимоги законодавства України, що регулює порядок такого видалення. В межах та поблизу траси ПЛ-110 кВ розташовані об’єкти природно-заповідного фонду (ПЗФ):
«Державний ботанічний заказник місцевого значення Рибне» (4,0 га) територія Дніпровського лісництва в лісових кварталах №№7, 17, 27.
щодо технічної альтернативи 2
Екологічні та інші обмеження, як і для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
Охорона зона, шум, вібрація
щодо територіальної альтернативи 2
Аналогічно, як і для територіальної альтернативи 1
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: 
щодо технічної альтернативи 1
Враховуючи те, що траса ПЛ-110 кВ розташовуватимуться по порушених землях, то територія потребує мінімальної екологічної інженерної підготовки і заходів захисту.
Вертикальне планування існуючої території вирішується з максимальним наближенням до існуючого рельєфу і забезпечує безперешкодний існуючий стік дощових вод. У проекті передбачається планування території механізованим способом і вручну.
При підготовці території передбачається виїмка ґрунту тільки безпосередньо у місці заміни опор ПЛ-110 кВ. Передбачається вивезення асфальтобетону (в місці перетину дороги) та розробленого ґрунту під ним, які є фактично будівельними відходами, з території існуючих доріг (вулиць) та майданчиків будівництва. По завершенню робіт — відновлення дорожнього та іншого твердого покриття. У разі необхідності видалення зелених насаджень, впроваджуватимуться всі необхідні компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно, як і для технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
Планувальні земляні роботи, встановлення автомобільних знаків, стоянка та відстій техніки та паркувальне освітлення
щодо територіальної альтернативи 2
Аналогічно, як і для територіальної альтернативи 1
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: 
Можливі впливи планової діяльності на довкілля включають:
Клімат і мікроклімат — не очікується;
Атмосферне повітря — в період будівництва та експлуатації очікуються незначні викиди забруднюючих речовин від неорганізованих джерел викидів та будівельної техніки, незначне шумове забруднення під час виконання робіт;
Водне середовище — не очікується;
Ґрунти — в період будівництва очікується незначний вплив пов’язаний з використанням будівельної техніки та виконанням земляних робіт;
Рослинний світ — в період будівництва очікуються незначний вплив пов’язаний з можливим видаленням (пересаджуванням) рослинності в межах траси ПЛ-110 кВ; 
Тваринний світ — не очікується;
Заповідні об’єкти — не очікується;
Соціальне середовище: в період будівництва — позитивна дія за рахунок завантаження наявних виробничих потужностей (будівельних спеціалізованих організацій) та, відповідно, появи нових робочих місць; по закінченню будівництва — позитивні соціально-економічні аспекти за рахунок забезпечення надійного та якісного електропостачання споживачів, впровадження передових методів експлуатації, поштовхом до розвитку економіки та створенням додаткових робочих місць для працездатного населення.
Техногенне середовище — при реконструкції передбачається позитивна дія за рахунок забезпечення надійного та якісного електропостачання споживачів, впровадження технологічних процесів високого сучасного рівня та використання якісних будівельних матеріалів.
Відходи виробництва — під час реконструкції передбачається можливе утворення побутових відходів, деревини, пластмас, гуми, упаковки, електричного обладнання, змішані відходи будівництва і знесення будівель (залишків асфальтобетону, ґрунту та інших будівельних матеріалів, які будуть утворюватись при будівництві), відходів, що є вторинною сировиною (залишків кабелів, металобрухту, макулатури, ПЕТ-пластику тощо), також можливе утворення незначної кількості виробничих відходів під час експлуатації та обслуговування.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля)
 Друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля:
 — ч.3, п.11, абз. 10 видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду.
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2058-VIII.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля — це процедура, що передбачає:
— підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; 
— проведення громадського обговорення планованої діяльності;
— аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
— надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
— врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в України, громадські слухання, передбачені статтею 7 Закону України «Про ОВД», проводяться у режимі відеоконференції, про що буде зазначено в Оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)
що видається
Державною інспекцією архітектури та містобудування 
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
 
Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Поштова адреса: 04080, Київ, вул. Турівська, 28. Електронна адреса: [email protected], телефон: +380 (44) 366-64-10, Олександр ВОЗНИЙ.
 
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та
(контактна особа)