Швейцарський готель пропонує послугу інтернет-няні для віп-персон

20.11.2018

Ще не так давно для кожного з нас мобільний телефон був розкішшю, а зараз ми просто вже не уявляємо свого життя без цього гаджета.
 
Але є люди, які не те що без «мобільника», перепрошую, й у туалет не ходять, а навіть попоїсти не в змозі, щоб одним оком не скосити погляд на екран.
 
Дехто ж із соцмереж не вилізає навіть під час роботи, за що отримує на горіхи від начальства. Для особливо закоханих у себе створили й спеціальну мережу, куди такі собі нарциси постійно викладають свої селфі та короткі оповідки, як вони їли, спали, відпочивали, так, ніби світ западеться без цієї «важливої» інформації.
 
Та, виявилося, й на цій самозакоханості можна заробляти гроші. Тож швейцарський готель Ibis вирішив додати до своїх послуг клієнтам ще й таку опцію, як social-media-сіттерів, тобто Instagram-няню, яка в той час, як клієнт відпочиватиме, буде заповнювати його соціальну мережу інформацією нібито від імені клієнта, як він розважається.
 
Мало того, ці сіттери матимуть «кваліфікацію» за тематикою вподобань клієнта: мода, кулінарія, подорожі, культура та мистецтво, природа і навіть йога. Уже з листопада цього року послугу надаватимуть у Цюриху та Женеві. А щоб це нововведення набуло популярності, готель записав рекламний відео­ролик.